جزئیات فیلم جدید اصغر فرهادی مشخص شد

نام فیلم جدید اصغر فرهادی مشخص شد، عنوان فیلم اسپانیایی‌زبان فرهادی با حضور خاویر باردم و پنه‌لوپه کروز خواهد بود.جدیدترین اثر کارگردان برنده اسکار، اصغر فرهادی، با حضور پنلوپه کروز و خاویر باردم، «همه می‌دانند» نام گرفت.

فیلم اسپانیایی‌زبان اصغر فرهادی، محصول سال ۲۰۱۸، «همه می‌دانند» (به اسپانیایی Todos lo saben) نام گرفت.این فیلم یک درام خانوادگی و یک تریلر روانشناسانه است. در جریان این فیلم دزدیده شدن یک دختربچه باعث برملا شدن رازهای مگوی یک خانواده می‌شود. «همه می دانند» محصول مشترک سه کشور اسپانیا، فرانسه و ایتالیا است و فیلمبرداری آن به طور کامل در کشور اسپانیا انجام خواهد شد.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از سایت آی ام دی بی، این پروژه سینمایی به زبان اسپانیایی است و بازیگران اصلی آن پنلوپه کروز و خاویر باردم خواهند بود.خوزه لوییس الکین، فیلمبردار مطرح اسپانیایی که در هفتادمین جشنواره لوکارنو از وی به صورت ویژه تجلیل شد قرار است تصویربرداری این پروژه را بر عهده داشته باشد. فرهادی به همراه آلوارو لانگوریا، الکساندر مالتگای، آندره آ اوشیپینتی تهیه کنندگی این فیلم را برعهده گرفته است.برآورد بودجه این فیلم ١٣میلیون دلار پیش بینی شده است.دیگر عوامل پشت دوربین این پروژه عبارتند از:آهنگساز: آلبرتو ایگلسیاس/طراح لباس: سونیا گراند/مدیر صدابرداری: دنی فونترودونا

اصغر فرهادی یکی از موفق‌ترین کارگردانان ایرانی در سطح بین‌المللی است و تاکنون دو اسکار بهترین فیلم خارجی را کسب کرده است.

تاریخ نشر مطلب:
دوشنبه، -۱۰۹ فروردین -۶۲۱






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده