بازیگران «لژیونر» شناخت درستی از طنز داشتند

خوشبختانه در سریال «لژیونر» از بازیگرانی استفاده شد که کاربلد بودند و شناخت درستی از طنز داشتند.آب پرور ازمسعود آب‌پرور کارگردان تلویزیون و سینما در خصوص استقبال مخاطب از سریال «لژیونر» به باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: چون درگیر آماده‌سازی آن بودیم ارزیابی دقیقی از آن ندارم و از سویی میزان بازخورد از سوی تلویزیون به دست من نرسیده که بخواهم در مورد آن نظر بدهم. 
وی درباره تعامل با بازبگران این مجموعه در زمان تولید آن اظهار داشت: در ساخت یک اثر طنز بیشترین سهم عینیت بخشی به ذهنیت کارگردان بر عهده بازیگر است. خوشبختانه در سریال لژیونر از بازیگرانی استفاده شد که کاربلد بودند و شناخت درستی از طنز داشتند. به این جهت ادعا می کنم «لژیونر» مشابه قبلی ندارد. وی درباره اینکه چرا سراغ ساخت سریال طنز رفت، گفت: در اصل، طنز به سراغ من آمد. چند سال است برای بالا بردن روحیه جامعه، پخش برنامه‌های نمایشی طنز در تلویزیون رواج بیشتری داشته است. ساخت لژیونر هم به من پیشنهاد شد و قبول کردم.
 این کارگردان درباره ادامه فعالیت خود در عرصه طنز اظهار داشت: حتما با دقت بیشتری این موضوع را بررسی می‌کنم و با تجربه‌ای که به دست آوردم، مطالعه بیشتری خواهم کرد.شایان ذکر است؛ سریال «لژیونر» به کارگردانی مسعود آب پرور و تهیه‌کنندگی مهدی فرجی روزهای زوج ساعت ۱۹ و ۲۳ از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

تاریخ نشر مطلب:
شنبه، ۰۴ شهریور ۱۳۹۶






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده