مجموعه تلویزیونی «گمگشته» روی آنتن می‌رود

مجموعه داستانی «گمگشته» محصول کشور ترکیه هر روز صبح روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.این سریال در سال 2004 میلادی ساخته شد و جالب است که این مجموعه تلویزیونی پس از اینکه برای نخستین بار به نمایش گذاشته شد با استقبال گسترده‌ای از سوی مخاطبان مواجه شد.
داستان این سریال 38 قسمتی که به کارگردانی و تهیه‌کنندگی «یاگمور یاواز» ساخته شده است، داستان زندگی پسری است که در اثر وقوع زلزله پدرش را از دست داده و مادرش را هم گم کرده است. او همچنان به تلاش برای یافتن مادرش ادامه می‌دهد.این در حالی است که مادرش به یک بیماری روحی و روانی مبتلا شده و درنتیجه به علت این‌که حافظه‌اش را از دست داده، دیگر قادر نیست زندگی گذشته‌اش را به خاطر آورد.
نام اصلی این سریال در زبان ترکی yusuf yuzlu یا پسری با چهره یوسف است. در این مجموعه، داستان جدا شدن کودکی 10 ساله از مادرش دراثر اتفاقی بسیار عجیب، آنچنان زیبا روایت می‌شود که نام این مجموعه را به عنوان یکی از تاثیرگذارترین مجموعه‌های تلویزیونی خانوادگی و اجتماعی در تاریخ ساخت مجموعه‌های تلویزیونی معناگرا به ثبت می‌رساند.علاقه‌مندان می‌توانند این سریال را هر روز ساعت 10 صبح از شبکه یک سیما تماشا کنند.
 

تاریخ نشر مطلب:
شنبه، ۰۴ شهریور ۱۳۹۶






نظرات کاربران




    مریم ۱۴:۴۸ - ۹۸/۰۲/۱۷

    متن نظر شما…سلام،لطفا سریال گمگشته رودوباره برای پخش بزارید.ممنون


معرفي فيلم هاي روي پرده