مستند حادثه تروریستی مجلس ساخته می شود

مدیر گروه برنامه‌های شبکه افق درباره‌ی بازخوردهای برنامه شب گذشته با موضوع حوادث ترویستی تهران از حضور کارشناسی بی‌بی‌سی در برنامه تا پخش تصاویر تازه‌ای از این حادثه به بیان توضیحاتی پرداخت.

محسن ناجی درباره تصاویری که شنبه شب برای اولین بار از حوادث تروریستی تهران از شبکه‌ افق پخش شد و بازخوردهای زیادی در شبکه‌های اجتماعی نیز به دنبال داشت، اظهار کرد: تصاویری از طریق مجموعه حفاظت سپاه در اختیار ما قرار گرفت که ما بتوانیم با استفاده از آنها شکل و ماهیت حمله تروریستی تهران را برای مردم توضیح دهیم. تصاویر عمدتاً از دوربین مداربسته مجلس بود و بخشی هم تصاویری بود که پس از اتمام حمله ترویستی گرفته بودند که میزان و حجم حمله را نشان می‌داد.

وی ادامه داد: در هر دو مورد صحنه‌های دلخراشی خصوصاً برای خانواده‌های شهدا این حادثه وجود داشت؛ چراکه این تصاویر صحنه‌های مربوط به کشته ‌شدن قربانیان این حادثه توسط ترویست‌ها را نشان می‌داد که بسیار ناراحت‌کننده و غم‌انگیز بود. به همین خاطر ما تصمیم گرفتیم که به خاطر حفظ شرایط روحی جامعه و خانواده‌های شهدا و همچنین با توجه به رعلایت اصل اخلاق حرفه‌ای رسانه این تصاویر را تا آنجایی که می‌توانیم پخش نکنیم.

مدیر گروه برنامه‌های شبکه افق در پاسخ به این پرسش که آیا احتمال دارد که بخش بیشتری از این تصاویر در آینده پخش شود، گفت: ما درصدد هستیم که مستندی از این واقعه تروریستی تولید کنیم که در حال حاضر در دست تولید قرار دارد. شاید در این مستند که فرصت بیشتری برای تدوین مجدد این تصاویر در اختیار داریم، بخش بیشتری از تصاویر را پخش کنیم. با توجه به وضعیت پیش‌آمده و مستنداتی که در اختیار داریم تصمیم گرفتیم تا مستندی تولید کنیم و در آن به شرایط حضور تروریست‌ها در مجلس و حرم، نحوه عملکرد آنها، خود شخصیت‌ تروریست‌ها و شخصیت‌هایی که نقش قهرمانانه‌ای در مقابله با ترویست‌ها ایفا کردند همانند شهید تیموری و جانباز یوسفی بپردازیم. امیدواریم این مستند تا دو هفته دیگر آماده پخش شود.

تاریخ نشر مطلب:
دوشنبه، -۱۰۹ فروردین -۶۲۱






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده