جیمز کامرون سریال «دروغ‌های حقیقی» را می‌سازد

جیمز کامرون که دو دهه پیش، اکشن کمدی «دروغ‌های حقیقی» را نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی کرده بود، قرار است این فیلم 141 دقیقه‌ای را در قالب سریال تلویزیونی برای شبکه فاکس بازسازی کند. مارک گوگنهایم تهیه‌کننده اجرایی «ارو/ Arrow» نگارش متن این سریال را بر عهده گرفته است.به گزارش «هالیوود ریپورتر» گوگنهایم نسخه امروزی روایت فیلم کامرون را با محوریت زوجی حومه‌نشین به تصویر می‌کشد که در ادامه معلوم می‌شود یکی‌شان جاسوس است. درام سینمایی «دروغ‌های حقیقی» با بازی آرنولد شوارتزنگر و جیمی لی کرتیس در سال 1994 در سینماها روی پرده رفت.

بعد از سریال «ارو» و «افسانه‌های فردا» این اولین پروژه تلویزیونی گوگنهایم شمرده می‌شود. از سوی دیگر، «دروغ‌های حقیقی» بزرگ‌ترین پروژه تلویزیونی کامرون تا امروز است که با بازگشت مغز متفکر «آواتار» پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما به شبکه تلویزیونی فاکس همراه خواهد بود. حدود ده سال پیش، کامرون در تهیه اقتباس تلویزیونی مجموعه فیلم‌های «ترمیناتور» برای پخش از فاکس با این شبکه همکاری کرده بود.

«دروغ‌های حقیقی» که با بودجه 115 میلیون دلار ساخته شده، بیش از 378 میلیون دلار در سینماهای دنیا فروش کرد. تام آرنولد، بیل پاکستن، الایزا دوشکو و چارلتن هستن دیگر بازیگران این درام 119 دقیقه‌ای بودند که خودش بازسازی یک کمدی فرانسوی به همین نام بود. فیلم کامرون جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش اول زن را برای کرتیس به ارمغان آورد.

تاریخ نشر مطلب:
یکشنبه، ۲۶ شهریور ۱۳۹۶






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده