فیلمبرداری چند پایان‌بندی متفاوت برای فصل آخر «بازی تاج و تخت»

مدیران شبکه اچ‌بی‌او و سازندگان سریال «بازی تاج و تخت» تصمیم گرفته‌اند برای جلوگیری از لو رفتن فرجام ماجرا در فصل آخر سریال چند پایان‌بندی بسازند و حتی بازیگران سریال هم نمی‌دانند داستان چگونه به پایان خواهد رسید. به نوشته آی سینما، این تمهید بعد از آن اجرا خواهد شد که هنگام ساخت فصل‌های پیشین عکس‌هایی از محل تولید و پشت صحنه درز می‌کرد و باعث پیش‌بینی‌هایی می‌شد. ضمن این که هنگام پخش فصل هفتم سریال، دو اپیزود توسط هکرها زودتر از پخش رسمی منتشر شد.

هکرهای همچنین فیلمنامه‌ها، اسناد شبکه اچ‌بی‌او را هم پخش کردند. حالا کیسی بلویز مدیر برنامه‌سازی شبکه اچ‌بی‌او گفته است: «خبر دارم که برای «بازی تاج و تخت» و پایان‌بندی‌اش قرار است چند نسخه متفاوت فیلمبرداری شود تا هیچکس نداند چه اتفاقی می‌افتد.»به گزارش بی‌بی‌سی او در ادامه توضیح داده است: «در یک سریال طولانی مجبورید این کار را بکنید. وقتی فیلمبرداری می‌کنید، مردم می‌فهمند. پس سازندگان باید پایان‌های متفاوت فیلمبرداری کنند تا پایان پاسخ واضحی نباشد.»

این تصمیم در حالی گرفته شده که علاوه بر هک شدن، فصل هفتم بیشترین میزان دانلود غیرقانونی در دنیا را به نام خود قبت کرد و اعلام شد اپیزودهای این فصل بیشتر از یک میلیارد بار دانلود شدند.مدیر برنامه‌سازی اچ‌بی‌او همچنین گفته که به جز مخفی نگه داشتن خط داستانی، بسیار دشوار است که بتوان همه را با پایان‌بندی سریال راضی نگه داشت: «پایان‌بندی‌ها ناجورند. اگر به پایان‌بندی سریال‌هایی مثل «سینفیلد» یا «سوپرانوها» یا «برکنیگ بد» نگاه کنید، همه درباره پایان‌بندی نظر خودشان را دارند.»

هنوز مشخص نیست فصل آخر «بازی تاج و تخت» چه زمانی پخش خواهد شد. هالیوود ریپورتر گزارش داده که فیلمبرداری شش اپیزود فصل هشتم که داستان را به فرجام می‌رسانند، در ماه اکتبر آغاز خواهد شد و تا میانه سال 2018 ادامه خواهد داشت.بلویز درباره تولید و پخش فصل هشتم گفته است: «افراد ما در بخش تولید در تلاش‌اند تا زمان‌بندی برای فیلمبداری و وقتی که برای جلوه‌های ویژه لازم است، تعیین کنند.»این می‌تواند به این معنا باشد که طرفداران این سریال باید تا سال 2019 برای دیدن فصل نهایی صبر کنند.

تاریخ نشر مطلب:
یکشنبه، ۲۶ شهریور ۱۳۹۶






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده