نمایشگاه دیوید لینچ با چهارصد اثر هنری اورجینال برپا می‌شود

جشنواره بین‌المللی فیلمِ هنر فیلم‌برداری که با عنوان «Camerimage» هم شناخته می‌شود، امسال در ماه نوامبر بیست‌وپنجمین سالروزش را در لهستان جشن می‌گیرد.به گزارش هنر و تجربه به نقل از ایندی‌وایر،این رویداد سینمایی یکی از معتبرترین جشنواره‌ها برای فیلم‌برداران است که امسال به طور خاص مناسب طرفداران دیوید لینچ در سراسر جهان خواهد بود. مسئولان این رویداد اعلام کرده‌اند که بزرگ‌ترین نمایشگاه آثار دیوید لینچ را برای اولین بار در جشنواره‌ی امسال برپا خواهند کرد و خود این فیلم‌ساز بزرگ هم مهمان افتخاری خواهد بود.

این نمایشگاه هنری با عنوان «سکوت و پویایی» از ۱۲ نوامبر (۲۱ آبان) کارش را در مرکز هنر معاصرِ Znaki Czasu در شهر تورونی آغاز می‌کند و تا هجدهم فوریه‌ی ۲۰۱۸ (۲۹ بهمن) ادامه خواهد داشت. علاوه بر این، این رویداد به عنوان مرور آفرینش‌های هنری لینچ هم عمل می‌کند و از جمله مجموعه شخصی این هنرمند و آثار او در گالری‌های هنری آمریکا، فرانسه و آلمان را به نمایش می‌گذارد.

در کل قرار است بیش از چهارصد اثر هنری از دیوید لینچ در معرض دید قرار گیرند، از نقاشی‌های رنگ روغن تا آبرنگ، طراحی‌ها، چاپ‌های سنگی، عکس‌ها، قطعه‌های موسیقی، آگهی‌های تبلیغاتی، فیلم‌های کوتاه و موزیک‌ویدئوها. این آثار هنری از اولین طرح‌های لینچ که به دهه‌ی ۱۹۵۰ برمی‌گردند تا جدیدترین کارهایش در سال ۲۰۱۷ را در بر می‌گیرند.

 

تاریخ نشر مطلب:
سه شنبه، ۰۴ مهر ۱۳۹۶






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده