سریال «هاتف» در کربلا روایت می شود

پیش تولید سریال «هاتف» به کارگردانی داریوش یاری و تهیه کنندگی نعمت چگینی در ۱۰ قسمت ۵۰ دقیقه ای برای پخش در ماه محرم آغاز شد.

نعمت چگینی تهیه کننده سریال در این باره به بانی فیلم گفت: سریال «هاتف» در ۱۰ قسمت برای پخش در ماه محرم سال جاری تولید خواهد شد. وی در ادامه درباره موضوع سریال نیز افزود: «هاتف» داستان علیرضا حقگو است که، چهل ساله و دبیر ریاضی پایه ابتدائی، به اصرار پدرش ابراهیم راهی کربلا می شود. پدر علیرضا در کربلا بر اثر سکته قلبی می میرد و وصیت نیمه کاره ای به او می کند. این وصیت زندگی علیرضا و خانواده اش را دچار چالش می کند. مفهوم مرز حق طلبی و پایبندی به آن با به خطر افتادن منافع شخصی، مضمون داستان و جستجوهای علیرضا برای افشای حقیقتی است…

چگینی با بیان اینکه فروغ فروهیده فیلمنامه ی هاتف را نوشته، درباره بازیگران این مجموعه عنوان کرد: در حال حاضر در حال مذاکره با بازیگران هستیم. وی درباره لوکیشن های این مجموعه نیز توضیح داد: این سریال قرار است در شهرهای گیلان و تهران تولید شود و همچنین لوکیشن هایی هم در عراق دارد و گروه زمانی را هم برای تصویربرداری به این کشور می روند.لازم به ذکر است هنوز شبکه پخش این سریال که محصولی از سیما فیلم است مشخص نیست.

تاریخ نشر مطلب:
دوشنبه، -۱۰۹ فروردین -۶۲۱






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده