رضا رشیدپور چگونه جای مهران مدیری را گرفت؟!

جمشید خاوری: در حالیکه حضور مهران مدیری به عنوان مجری سری جدید برنامۀ «هفت» تقریبا قطعی شده بود و حتی برخی رسانه ها از دستمزد صد میلیونی وی برای اجرای هر برنامه خبر داده بودند، امروز رسما اعلام شد که رضا رشیدپور اجرای این برنامه را بر عهده خواهد داشت. دلیل انصراف مدیری هم مشغلۀ او در اجرای برنامۀ دورهمی عنوان شد.

به گزارش شایان فیلم؛ صبح امروز سه شنبه دهم بهمن، رضا رشیدپور در پایان برنامۀ صبح گاهی اش یعنی «حالا خورشید» اعلام کرد که دست اندرکاران این برنامه چند روزی به مرخصی می روند تا استراحت کنند و با انرژی بیشتری ادامه برنامه را روی آنتن ببرند. او البته چیزی درباره برنامه «هفت» نگفت اما یکی دو ساعت بعد، از سوی معاونت سیما تائید شد که رشیدپور قرار است به جای مدیری در ایام برگزاری جشنواره فیلم فجر، مجری برنامۀ «هفت» باشد. با این حساب می توان نتیجه گرفت که تعطیلی ناگهانی «حالا خورشید» ربطی به استراحت عوامل نداشته و دلیل اصلی اش حضور رشیدپور در استودیوی برنامه «هفت» بوده است.

بنابراین گزارش، از پنج شنبه 12 تا یکشنبه 22 بهمن، برنامۀ «هفت» ویژۀ سی و ششمین جشنواره فیلم فجر هر شب ساعت 22:30 روی آنتن شبکه سه می رود. معرفی آثار راه یافته به جشنواره، گفتگو با تماشاگران و گزارش هایی از متن و حاشیۀ جشنواره، بخش های این برنامه را تشکیل می دهند. رشیدپور نیز به طور زنده در استودیوی برنامه، میزبان عوامل ساخت فیلمها و مسئولین اجرایی جشنواره خواهد بود.

تاریخ نشر مطلب:
سه شنبه، ۱۰ بهمن ۱۳۹۶






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده