تلویزیون برای شب‌ عید چه تدارک دیده است؟!

آرش مقدم نیا: در چند سال اخیر تهیه و پخش ویژه برنامه های تحویل سال به یکی از دغدغه های اصلی مدیران و برنامه سازان تلویزیون تبدیل شده است. این دغدغه اما در سالهای اخیر تبدیل به نوعی رقابت هم شده است و هر شبکه ای تلاش می کند با دعوت از میهمانان معروف و نامبر وان – که معمولا به تلویزیون نمی روند – گوی رقابت را از سایر شبکه ها بربایند. بر همین اساس، انتخاب یک تهیه کنندۀ دست به جیب و یک مجری نامدار قدم اول هر شبکه برای ویژه برنامه تحویل سال است.

به گزارش شایان فیلم، در همین راستا شبکۀ سوم سیما نخستین شبکه ای بود که برنامه اش برای نوروز 1397 را اعلام و احسان علیخانی را مامور تهیه ویژه برنامۀ این شبکه کرد. او که بعد از پخش برنامۀ «ماه عسل» تقریبا شش ماه مشغول استراحت بوده، در اسفند نیز برخلاف هر سال، برنامه «سه ستاره» را ندارد و می تواند از همین الان برای شب عید برنامه ریزی کند. او که به واسطۀ دوستی با چهره های مطرح موسیقی، سینما و فوتبال در سالهای قبل توانسته چهره های مطرحی را به برنامه اش بیاورد قطعا امسال نیز همین رویه را ادامه خواهد داد. احسان علیخانی رکورددار اجرای برنامه تحویل سال در شبکه سوم است و بعد از او رضا رشید پور، علی ضیا و فرزاد حسنی بیشترین اجرا را در شبکه های مختلف سیما داشته اند.

شبکه اول سیما به احتمال زیاد اجرای ویژه برنامه شب عیدش را به علی ضیا می سپارد تا غیبت پارسالش جبران شود. این مجری جوان در حال حاضر برنامۀ «فرمول یک» را روی آنتن شبکه اول دارد.

محمد صالح علا و گروه تولید برنامۀ «چشم شب روشن» احتمالا مانند پارسال ویژه برنامه شبکه چهار را اجرا خواهند نمود. برنامه ای که به جای دعوت از بازیگران معروف، قرار است میزبان شاعران، هنرمندان پیشکسوت و خواننده های سنتی باشد و قطعا برای مخاطبان فرهیخته جذاب خواهد بود.

در شبکه پنج نیز احتمال حضور رضا رشیدپور و فرزاد حسنی وجود دارد. البته اگر افشین حسین خانی رفیق و همکار قدیمی حسنی به عنوان تهیه کننده زمام امور را به دست بگیرد احتمال حضور حسنی قوی تر خواهد بود. با این حال رشیدپور که تا پایان سال برنامه «حالا خورشید» را روی آنتن شبکه سوم دارد در تعطیلات نوروزی امسال به استراحت خواهد پرداخت.

تاریخ نشر مطلب:
سه شنبه، ۰۱ اسفند ۱۳۹۶






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده