تلویزیون به شهرستانها «خندوانه» صادر می کند!

شبکه نسیم برای برنامه خندوانه در شهرستان ها نمایندگی ایجاد می‌کند.به گزارش برنا؛ میزان استقبال از برنامه «خندوانه» و البته درآمدزایی این برنامه کار را به جایی رساند که این روزها سازندگان این برنامه به دنبال جذب نمایندگی در استان های دیگر هستند.

این تصمیم از دو منظر قابل بررسی است؛ اول اینکه مصمم باشیم و تصمیم بگیریم فرمول یک برنامه موفق را به مراکز استان ها نیز صادر کنیم تا مخاطبان این برنامه در شهرستان ها بتوانند از جذابیت های این برنامه در میزانسنی نزدیک تر و در واقع بر اساس فرهنگ بومی منطقه لذت ببرند که از این منظر در واقع یک بعد اقتصادی می تواند سازندگان برنامه را خرسند سازد.

اما منظر دیگر این است که شبکه نسیم به دنبال یک برند فروشی است و در حقیقت مستقیما به ابعاد اقتصادی ماجرا فکر شده است نه چیز دیگر، چراکه مگر جز این است که تمام جذابیت ها و گیرایی های برنامه خندوانه به شخص رامبد جوان مرتبط است و جز این چیزی نیست.

به نظر شما حتی مجریان توانمند و کاربلد شهرستان ها و مراکز استان ها می توانند از پس اجرای برنامه ای (حتی با آیتم های تکراری) در هیبت برنامه خندوانه بربیاید؟! چه بخواهیم چه نخواهیم جواب منفی است و در حقیقت انتقال امتیاز برنامه خندوانه و پاس کاری آن با مراکز استان ها حتی اگر با هدف مالی صورت بگیرد هم به شکست خواهد انجامید چراکه خندوانه با امضای رامبد جوان است که می تواند مخاطب پسند از آب درآید مگر آنکه به این فکر بعید برسیم که رامبد جوان قرار است برنامه خندوانه را خودش در مراکز استان ها اجرا کند.

اگر چه پول این روزها پایش را از گلیمش درازتر کرده و حتی توانایی شکستن هر رکورد اخلاقی، حرفه ای  وحتی هنری را زده است ولی با این حال دور از ذهن است که تصور کنیم رامبد جوان به خاطر پول تصمیم به این اقدام عجیب و غریب بگیرد.

تاریخ نشر مطلب:
جمعه، ۱۲ امرداد ۱۳۹۷






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده