قربان محمدپور «دختر شیطان» را می سازد

قربان محمدپور از ساخت فیلم سینمایی «دختر شیطان» و تعویق تولید «عاشقی در هانوی» خبر داد.به گزارش بانی فیلم، فیلم سینمایی «دختر شیطان» به کارگردانی قربان محمدپور در مرحله پیش تولید قرار دارد و به زودی مقابل دوربین خواهد رفت.

محمدپور در گفت وگویی کوتاه از اولویت ساخت این فیلم با توجه به قراردادی که با هندی ها منعقد کرده به بانی فیلم گفت: «به دلیل قراردادی که با هندی ها منعقد کرده ام ابتدا باید «دختر شیطان» را با مشارکت بالیوودی ها بسازم و بعد برای تولید «عاشقی در هانوی» راهی ویتنام شویم. در ماه رمضان به ویتنام سفر و با دو سوپراستار مطرح سینمای ویتنام ملاقات و گفت وگو کردیم. بعد از بازدید خلیج «هالونگ بی» که فیلم «کینگ کنگ» در آنجا فیلمبرداری شده این لوکیشن را نیز به عنوان یکی از لوکیشن های اصلی انتخاب کردیم».

وی افزود: «شرکت در ضیافت شامی که دکتر ادیبی سفیر ایران در ویتنام برگزار کرد، بازدید از شهر هوشی مین، برگزاری جلسه با مسوولان کمپانی گالکسی و بازدید از امکانات فیلمبرداری این کمپانی از دیگر اتفاقات این سفر بود. در این سفر همچنین از لوکیشن های متعدد شهرهای هانوی و سایگون و مدرسه بچه های عقب مانده ذهنی و جسمی از نسل سوم بازماندگان جنگ شیمیایی ویتنام نیز بازدید داشتیم».

«عاشقی در هانوی» اولین فیلم محصول مشترک سینمای ایران و ویتنام است. کمپانی گالکسی ویتنام همراه یک کمپانی کره ای سرمایه گذاری بخش های ویتنام را برعهده دارند.

تاریخ نشر مطلب:
دوشنبه، -۱۰۹ فروردین -۶۲۱






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده