امینی و شایسته «راند چهارم» را می سازند

علیرضا امینی «راند چهارم» را به تهیه کنندگی مرتضی شایسته می سازد که این فیلم فضایی اجتماعی دارد و صحنه های آن خیابانی است.به گزارش شایان فیلم به نقل از مهر؛ علیرضا امینی کارگردان سینما درباره جدیدترین فعالیت های خود گفت: چندی پیش من و مهدی کوشکی نگارش فیلمنامه ای با عنوان «راند چهارم» را به پایان رساندیم که این روزها مراحل پایانی بازنویسی آن سپری می شود و ظرف یکی دو روز آینده اقدام به اخذ پروانه ساخت برای این اثر به تهیه کنندگی مرتضی شایسته می کنیم.

وی افزود: در حال حاضر مشغول رایزنی با بازیگران و عوامل پشت صحنه هستیم و از بازیگران چهره هم در این اثر استفاده می کنیم. به طور کلی ۲ بازیگر خانم، ۴ بازیگر آقا و ۱۰ بازیگر مکمل در «راند چهارم» حضور پیدا می کنند.به گفته این کارگردان، علی نوابی به عنوان دستیار برنامه ریز در این اثر حضور خواهد داشت.

امینی در پایان با اشاره به اینکه «راند چهارم» یک فضای اجتماعی- خیابانی دارد و اوایل آبان ماه فیلمبرداری آن در تهران شروع می شود، اظهار کرد: همه سکانس های این فیلم در تهران فیلمبرداری می شود و ما سعی می کنیم «راند چهارم» را برای حضور در سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر آماده کنیم با این حال کیفیت اثر بیشتر از حضور آن در جشنواره برایمان مهم است.

برچسب ها:

تاریخ نشر مطلب:
جمعه، ۱۳ مهر ۱۳۹۷






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده