هنرمندانی که در سال 97 بچه دار شدند

شاید برایتان جالب باشد که بدانید کدام یک از بازیگران و چهره های ایرانی در سال 97 پدر و مادر شدند در این مطلب هنرمندانی که اخیرا صاحب فرند شده اند را معرفی می کنیم.

نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی بازیگر کشورمان برای اولین بار در آخرین روز اردیبهشت ماه 97 مادر شد و تجربه ای متفاوت در زندگی کسب کرد . نیوشا ضیغمی برای دخترش نام لنا را انتخاب کرد.

نیوشا ضیغمی متولد 18 تیر 1359 در تهران است و با بازی در سریال در چشم باد در میان مردم به شهرت رسید . آرش پولادخان همسر نیوشا ضیغمی است و در حرفه تجارت نقره مشغول فعالیت است.

محسن کیایی

محسن کیایی بازیگر کشورمان با حضور در برنامه دورهمی خبر پدر شدنش را به صورت رسمی اعلام کرد و خبر از تولد دخترش در اردیبهشت ماه سال 97 داد. محسن کیایی نام رز را برای دخترش انتخاب کرد و اولین بار در روز دختر عکسی از دخترش را منتشر کرد.

محسن کیایی برادر مصطفی و میلاد کیایی از بازیگران پرکار سینما و تلویزیون است که 11 سال از آغاز زندگی مشترکشان میگذرد.

زیبا بروفه

زیبا بروفه بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 21 اردیبهشت 97 امسال بود که با انتشار عکسی خبر از تولد پسرش داد و نام اهورا را برای او انتخاب کرد.

زیبا بروفه بازیگری که با سریال مجید دلبندم در تلویزیون شناخته شد همسر مرحوم پیام صابری بازیگر و چهره پرداز کشورمان است که چندی پیش دار فانی را وداع گفت.

سارا روستاپور

سارا روستاپور خاله سارای معروف برنامه های کودک 26 فروردین امسال برای اولین بار مادر شد و با انتشار پستی در اینستاگرام خبر از تولد دخترش نهال داد.

سارا روستاپور مجری جوانی که با برنامه رنگین کمان در میان مخاطبان تلویزیون شناخته شد همسر وحید انشایی از مدرسین دانشگاه است و تحصیلات خود را تا مقطع کارشناسی ارشد نمایش عروسکی ادامه داده است .

پدرام کریمی

پدرام کریمی مجری و بازیگر کشورمان  5 مرداد 97 با انتشار پستی خبر از تولد فرزندش داد و نام آیین را برای پسرش انتخاب کرد.

پدرام کریمی مجری برنامه های مختلف تلویزیون همسر یاسمن شاه حسینی از طراحان گریم کشورمان است و این دو هنرمند کشورمان سر صحنه فیلمبرداری برنامه خنده بازار با هم آشنا شدند و این آشنایی به ازدواج ختم شد.

محمد معتمدی

محمد معتمدی خواننده موسیقی سنتی کشورمان 25 تیر 1397 برای اولین بار پدر شد و فربد پسر آقای خواننده در چنین روزی متولد شد.

محمد معتمدی از خواننده های سرشناس موسیقی سنتی کشورمان است که از نزد استادان به نامی موسیقی را آموخت و توانست جایزه چهره برگزیده سال 2013 فرانسه ، فرانس موزیک را از آن خود کند.

نیما کرمی

نیما کرمی مجری برنامه صبحی دیگر در شبکه آموزش همسر زینب زارع دیگر مجری کشورمان است که این زوج 18 مرداد 1397 صاحب پسری به نام محمد کیا مهر شدند.

نیل اولین فرزند نیما کرمی و همسرش زینب زارع است که در شب یلدای سال 92 متولد شد. نیما کرمی در خانواده ای هنرمند متولد شد و او زمان نوجوانی وارد دنیای هنر شد و در حال حاضر چندسالی است که اجرای برنامه صبحگاهی صبحی دیگر را برعهده دارد.

بنیامین بهادری

بنیامین بهادری خواننده موسیقی پاپ کشورمان برای دومین بار در تاریخ 11 آذر 1397 طعم پدر بودن را چشید و با انتشار عکسی خبر از تولد پسرش داد.

بنیامین بهادری برای دومین بار پدر شد بنیامین بهادری در سال 1389 با نسیم حشمتی ازدواج کرد و سپس در 9 اردیبهشت سال 1390 صاحب دختری به نام بارانا شد و بعد از درگذشت نسیم حشمتی در سال 92 ، با شایلی محمودی در سال 94 ازدواج کرد و بن سان بهادری پسر بنیامین بهادری خواننده مشهور کشورمان در 27 مهر 1396 در آمریکا متولد شد.

مهران غفوریان

مهران غفوریان بازیگر طناز سینما و تلویزیون کشورمان برای اولین بار در بهمن ماه امسال پدر شد و دخترش هانا متولد شد.

تولد هانا دختر مهران غفوریان مهران غفوریان یکی از بازیگران طنز سینما و تلویزیون است که با هنرنمایی در نقش های مختلف در میان اهالی دنیای هنر شناخته شده است. این هنرمند کشورمان دی ماه سال 1393 ازدواج کرد.

تاریخ نشر مطلب:
یکشنبه، ۰۴ فروردین ۱۳۹۸






نظرات کاربران





معرفي فيلم هاي روي پرده