ستاره‌های "بازی تاج و تخت" دوباره همبازی شدند

استودیوی لجندری با "مکس بارباکو" برای کارگردانی "خوب بد و خون‌آشام" و "پیتر دینکلج" و "جیسون موموآ" برای نقش‌آفرینی به توافق رسید. این فیلم اکشن ماجراجویی براساس ایده‌ "مارک سوئیفت" و "دیمین شنان" ساخته می‌شود. 

دینکلج و موموآ که تهیه‌کنندگان فیلم نیز خواهند بود، در سریال "بازی تاج‌وتخت" بازی کردند. بارباکو به تازگی فیلم "پام اسپرینگز" را کارگردانی کرده است. این فیلم تحسین‌شده در جشنواره‌ی فیلم ساندنس اکران و در ماه ژانویه به قیمت ۲۲ میلیون دلار توسط استودیوی نئون و هولو خریداری شد. به گزارش ۳۰نما، در "خوب بد و خون‌آشام"، دینکلج نقش "ون هلسینگ" آخرین بازمانده‌ی شکارچیان خون‌آشام بازی می‌کند. او با خون‌آشامی با بازی موموآ رابطه برقرار می‌کند که عهد بسته هرگز کسی را به قتل نرساند. آن‌ها با همکاری یکدیگر به شهرهای مختلف می‌روند و ون هلسینگ وانمود می‌کند که در ازای پول خون‌آشام را نابود خواهد کرد. اما وقتی برای سر خون‌آشام جایزه‌ی بزرگی تعیین می‌شود، همه در این دنیای پرخطر و مملو از هیولا و جادو به دنبال آن‌ها راه می‌افتند. استودیو قصد دارد فیلمی مانند "فرار نیمه‌شب" در دنیای "برام استوکر" بسازد.

پیش از آنکه "پام اسپرینگز" در ساندنس با قرارداد گران‌قیمتش رکوردشکنی کند، فیلمساز اهل سانتا باربارا کمدی تلخ "دوک" و مستند اتوبیوگرافیکال "مامان، من یک حرامزاده‌ام!" را نوشته و کارگردانی کرده بود. دانلود فیلم با لینک مستقیم. دینکلج که برای بازی در نقش "تیریون لنیستر" در "بازی تاج‌وتخت" چهار جایزه‌ی امی را تصاحب کرده، اخیراً برای بازی در فیلم "آخرین فرزندان آمریکا" نیز قرارداد بسته است. او حضور کوتاهی در فیلم‌های "انتقام‌جویان: آخر بازی"‌ و "اکس-من: روزهای گذشته آینده" نیز داشته است.

موموآ به زودی در فیلم "تل‌ماسه" به کارگردانی "دنی ویلنوو" در نقش "دانکن آیداهو" دیده خواهد شد. او اخیراً فیلمبرداری "دختر شیرین" نت‌فلیکس را به پایان رسانده است. "آکوامن" دی‌سی و سریال "دیدن" اپل تی‌وی+ از دیگر آثار اخیر اوست.

برچسب ها:

تاریخ نشر مطلب:
جمعه، ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده