بیستمین جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها برگزار می شود

 

بیستمین جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها نیمه اول شهریور در پنج بخش سیما، صدا، خبر، پژوهش و موسیقی در شهرستان سنندج برگزار می‌شود.

به گزارش «شایان فیلم نیوز» و به نقل از جام‌جم، دکتر علی دارابی معاون امور استان‌های رسانه ملی در این نشست عنوان کرد: با توجه به گستردگی، آثار ارائه شده به جشنواره در ابتدا در کمیته‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد و بعد از آن راهی بخش داوری می‌شود. هیات داوران از میان 2000تا 3000 اثر باید 200 تا 300 اثر را انتخاب کنند.

وی با اشاره به بخش‌های جشنواره گفت: جشنواره در پنج بخش خبر، تحقیق و پژوهش، شعر و موسیقی، صداوسیما برگزار می‌شود.

دارابی درباره حذف بخش انیمیشن و پویانمایی اظهار کرد: بنا به دستور دکتر علی‌عسکری، رئیس سازمان صداوسیما مبنی بر برپایی جشنواره ملی انیمیشن و پویانمایی به همین دلیل این بخش در این دوره از جشنواره حذف می‌شود. قرار است این جشنواره زمستان امسال برگزار شود و فقط اختصاص به آثار پویانمایی رسانه ملی ندارد و همه تولیدات کشوری را در بر می‌گیرد.

وی ادامه داد: تجلیل از مفاخر، مشاهیر، خانواده شهدا و چهره‌های هنری از دیگر بخش‌های جشنواره است. همزمان با جشنواره هفته فرهنگی هنری کردستان را در همه شهرهای استان کردستان خواهیم داشت و برنامه‌سازان برنامه‌های متنوع اجرا می‌کنند. هدف از برگزاری این جشنواره ایجاد رقابت سالم و فرصتی برای دیده شدن هنرمندان مراکز است.

 

تاریخ نشر مطلب:
دوشنبه، -۱۰۹ فروردین -۶۲۱






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده