«بازی تاج و تخت» با رکوردشکنی آغاز کرد

قسمت نخست فصل هفتم «بازی تاج و تخت» بیش از ۱۶ میلیون بیننده داشت که در تاریخ نمایش سریال رکوردی تازه محسوب می شود. به گزارش شایان فیلم و به نقل از ایران اکونومیست؛ فصل هفتم «بازی تاج و تخت» با رکوردشکنی آغاز شد. تعداد تماشاگران قسمت نخست فصل هفتم از تمام افتتاحیه همه فصل های پیشین بیشتر است.البته باید در نظر داشت که تعداد تماشاگران این قسمت از «بازی تاج و تخت» به مرور افزایش پیدا می کند چرا که خیلی از مردم این سریال را در روز نخست انتشار نمی بینند و پس از آن در سرویس های استریم ویدئو به تماشای آن می نشینند. به همین شکل هر قسمت از فصل ششم بازی «تاج و تخت» در پایان بیش از ۲۵ میلیون تماشاگر داشت.

میزان استقبال از افتتاحیه فصل هفتم «بازی تاج و تخت» بر سرویس های ویدئو هنگام درخواست شبکه اچ بی او به حدی بالا بود که در برخی مناطق جهان به ویژه آمریکای لاتین، سرویس های استریم ویدئو از کار افتادند.

سریال «بازی تاج و تخت» از آغاز تا کنون هواداران بسیاری جذب کرده است و با رسیدن به فصول پایانی تقاضا برای تماشای آن افزایش یافته است.امسال «بازی تاج و تخت» بر خلاف همیشه که در ماه آوریل منتشر می شد، با تاخیر در ماه جولای منتشر شد و به همین دلیل شانس حضور در جوایز امی را از دست داد.فصل هفتم سریال «بازی تاج و تخت» تنها ۷ قسمت است و سریال در فصل هشتم با نمایش ۶ قسمت دیگر به پایان می رسد.

 

تاریخ نشر مطلب:
دوشنبه، -۱۰۹ فروردین -۶۲۱






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده