جشنواره هنرهای نمایشی «چرخ و فلک» به پایان رسید

مراسم اختتامیه جشنواره هنرهای نمایشی «چرخ و فلک» روز چهارشنبه ۲۹ شهریور در مجموعه باغ کتاب تهران برگزار شد.رحمت امینی عضو شورای سیاستگذاری نخستین جشنواره هنرهای نمایشی «چرخ و فلک» درباره پایان این جشنواره به خبرنگار مهر گفت: بعد از حدود ۴ ماه فرایندی که این جشنواره طی کرد و در ۳ بخش «ستاره کوچولو»، «اتل متل» و «رنگین کمان آرزو» برگزار شد، مراسم اختتامیه جشنواره روز چهارشنبه ۲۹ شهریور در مجموعه باغ کتاب تهران برگزار شد. این جشنواره برای گروه سنی ۳ تا ۷ سال در نظر گرفته شده بود.

وی ادامه داد: بعد از یک هفته بازبینی که توسط حمید جبلی، شبنم قلی خانی، پرستو گلستانی، هادی حسنعلی و حامد زحمتکش انجام شده، ۱۲ گرونه از تهران و ۱۲ گروه از شهرستان ها به مرحله نهایی جشنواره راه پیدا کردند. در مراسم اختتامیه نیز به کلیه گروه های حاضر در بخش نهایی، با حضور هنرمندان و داوران این جشنواره، جایزه اهدا شد.امینی یادآور شد: ما برای اهدای جایزه رتبه بندی در نظر نگرفتیم زیرا معتقدیم که رتبه بندی برای هر جشنواره ای نمی تواند نقطه مثبت باشد.

عضو شورای سیاستگذاری جشنواره هنرهای نمایشی «چرخ و فلک» از سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران، مدیریت روابط عمومی شهرداری تهران، مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری و اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان حامیان این جشنواره نام برد.نخستین جشنواره هنرهای نمایشی «چرخ و فلک» توسط مؤسسه «تماشاگان» برگزار شد و ریاست آن بر عهده حمید جبلی بود.

تاریخ نشر مطلب:
پنجشنبه، ۳۰ شهریور ۱۳۹۶






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده