برادر زادۀ آقای مدیر، تهیه کننده شد!

همزمان با روی آنتن رفتن فصل سوم «هفت» با اجرای بهروز افخمی بود که اخباری درباره حضور یوسف منصوری داماد علی اصغر پورمحمدی معاون وقت سیما و مدیر فعلی شبکه سوم در تیم تولید برنامه منتشر شد.به گزارش سینماروزان بعدتر بهروز افخمی هم در گفتگوهایش حضور آقای داماد را تأیید کرد و از این گفت که قصد آموزش تولید را به او دارد. افخمی البته بعدتر هم در رپورتاژی همه‌جانبه برای این آقای داماد او را کسی دانست که باعث شده ترسش از اجرای زنده بریزد. آقای دامادی که اخیرا پرسشهایی جدی درباره حضورش در مدیریت مرکز فیلم سازمان بسیج صداوسیما وجود دارد.

به تازگی خبری رسیده درباره تولید فیلمی به نام «دوباره زندگی» با حضور گلاب آدینه بازیگر قدیمی سینما و تئاتر و شمس لنگرودی شاعر معاصر به عنوان بازیگران آن.کارگردانی «دوباره زندگی» را رضا فهیمی از فعالان سینمای کوتاه برعهده داشته است و نام حسین پورمحمدی به عنوان تهیه کننده آمده است.حسین پورمحمدی برادرزاده علی اصغر پورمحمدی است که البته پدرش جزو چهره های متنفذ رفسنجان بوده و پستهای مهمی را هم در این شهر در اختیار داشته است.

مشخص نیست فیلمی که برادرزاده پورمحمدی تولید آن را برعهده داشته سینمایی است یا ویدیویی اما با توجه به آن که هم کارگردان فیلم و هم تهیه کننده آن فیلم اولی هستند امکان اینکه برای این فیلم پروانه ساخت سینمایی صادر شده باشد وجود نداشته و منطقی ترین مسیر برای صدور پروانه، دریافت پروانه نمایش خانگی بوده است.

البته شنیده هایی وجود دارد مبنی بر آن که ابوذر پورمحمدی دیگر عموی حسین که تهیه کنندگی «شیار۱۴۳» و «نفس» را در کارنامه دارد به عنوان مشاور تولید در «دوباره زندگی» حضور داشته است اما در اطلاع رسانی های مربوط به این فیلم اثری از اسم او به چشم نمیخورد تا براساس آن به گمانه زنی درباره صدور پروانه ساخت به نام ابوذر پورمحمدی برسیم.

بر این اساس اینکه «دوباره زندگی» به عنوان محصولی سینمایی به جشنواره فجر ارائه شود زیر سوال است به خصوص که در جشنواره امسال بخشی به نام هنروتجربه وجود ندارد و در بند اول فراخوان جشنواره تأکید شده که صرفا آثار «سینمایی» می توانند متقاضی حضور در جشنواره شوند!

 

تاریخ نشر مطلب:
سه شنبه، ۲۵ مهر ۱۳۹۶






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده