جواد رضویان و بهنوش بختیاری همبازی می شوند

فیلم سینمایی «دُم سرخ ها» در مرحله پیش تولید قرار دارد و به زودی مقابل دوربین می رود. به گزارش شایان فیلم به نقل از بانی فیلم، پیش تولید فیلم سینمایی «دم سرخ ها» به کارگردانی آرش معیریان از چندی پیش آغاز شده و گروه این روزها مشغول انتخاب بازیگران و عوامل پشت دوربین هستند. براساس برنامه ریزی های انجام گرفته فیلمبرداری تا چند روز آینده آغاز خواهد شد.تاکنون از میان بازیگران حضور جواد رضویان و بهنوش بختیاری قطعی شده است.

«دُم سرخ ها» یک فیلم پربازیگر است و با توجه به مضمون کمدی آن چند چهره مطرح دیگر از این ژانر نیز برای حضور در فیلم جدید معیریان انتخاب خواهند شد. این فیلم ۳۰ لوکیشن اصلی در تهران دارد و تاکنون همگی این لوکیشن ها انتخاب شده. فیلمبرداری نیز در سی و پنج جلسه انجام می شود. «دُم سرخ ها» چهاردهمین فیلم سینمایی معیریان محسوب می شود. از این کارگردان سال گذشته فیلم سینمایی «آس و پاس» روی پرده قرار داشت.

معیریان در کارنامه سینمایی خود ساخت فیلم های «کما»، «چپ دست»، «احضار شدگان»، «ساعت شلوغی»، «کالسکه»، «شانس، عشق، تصادف»، «دریا کنار»، و… را دارد. سعید سعدی تهیه کنندگی این فیلم را برعهده گرفته است.

دیگر عواملی که تاکنون در این پروژه حضورشان قطعی شده عبارتند از: نویسنده: ناصر مولوی وردنجانی، مدیر فیلمبرداری: معین مطلبی، مدیر صدابرداری: مرتضی اصلان زاده، مدیر برنامه ریزی و دستیار یک کارگردان: سعید نقدزاده، طراح صحنه و لباس: آزاده قوام، طراح چهره پردازی: عباس عباسی و جانشین تولید: جواد سلیمانی.

تاریخ نشر مطلب:
دوشنبه، -۱۰۹ فروردین -۶۲۱






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده