«پایتخت5» در صدرِ نظرسنجی نوروزی«شایان فیلم»

در یازدهمین نظرسنجی وبسایت خبری تحلیلی «شایان فیلم» از شما پرسیده بودیم «کدام یک از گزینه های زیر را به عنوان بهترین مجموعه تلویزیونی نوروز 1397 انتخاب می کنید؟»

همانطور که انتخاب مردم در جشنواره نوروزی سیما به پایتخت ختم شد؛ در نظر سنجی ما هم سری پنجم سریال «پایتخت» با 67 درصد آرا به عنوان بهترین سریال سیما در نوروز 1397 انتخاب شد. بعد از آن، کاربران به مجموعه «کلاه قرمزی» توجه نشان دادند که با 23 درصد آرا در رده دوم جای گرفت و یکبار دیگر ثابت کرد که بینندگان این برنامه بیشتر از طیف جوانان و بزرگسالان هستند تا کودکان!

«هیات مدیره» سریال جدید مازیار میری در رده بعدی قرار گرفت. این سریال با اینکه حال و هوای نوروزی نداشت اما از سوی مسئولین شبکه پنجم سیما به عنوان سریال نوروزی روی آنتن رفت و پخشش بعد از تعطیلات هم ادامه یافت. اما فصل دوم سریال «دیوار به دیوار» که از شبکه سه پخش می شد بر خلاف پیش بینی ها، چندان مورد استقبال قرار نگرفت و چهارم شد. عجله در رساندن این سریال به پخش و نیز تغییرات مکرر در زمان پخش این سریال از عواملی بود که باعث شد مورد توجه قرار نگیرد.

و بالاخره در انتهای این فهرست سریال «تعطیلات رویایی» قرار گرفت و تقریبا دو درصد از کاربران گفتند که آن را دوست داشته اند. سریالی که فقط ظاهر خوش آب و رنگی داشت و به خاطر نداشتن فیلمنامه مناسب و ضعف های فنی و هنری نتوانست مورد استقبال تماشاگران قرار گیرد.

تاریخ نشر مطلب:
جمعه، ۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۷






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده