سه فیلم به اکران «هنر و تجربه» افزوده می‌شوند

سه فیلم که سال گذشته به دلیل همه‌گیری کرونا از پرده پایین آمده بودند، به اکرانِ گروه سینمایی هنروتجربه افزوده می‌شوند.

به گزارش شایان فیلم ازخبرگزاری خبرآنلاین، سه فیلم «پرو» به کارگردانی بهزاد نعلبندی، «وقتی پروانه شدم» به کارگردانی آرش زارع و «طلاقم بده به‌خاطر گربه‌ها» به کارگردانی محمدعلی سجادی، از ۲۹ تیر، در سینماهای هنروتجربه، اکران خود را از سر می‌گیرند.

این فیلم‌ها سال گذشته در همین گروه اکران شده بودند که به دلیل همه‌گیری ویروس کووید ۱۹، نمایش آن‌ها نیمه تمام مانده بود.

«وقتی پروانه شدم»، اولین ساخته بلند داستانی آرش زارع است که ۳۰ بهمن سال گذشته در هنروتجربه اکران شد. در داستان این فیلم که نقش اصلی آن را میترا حجار بازی می‌کند، آمده است: «یک زن ساده اما مهربان زندگی سخت و نامطبوع خود را با همسرش پشت سر می‌گذارد. بعد از این‌که ناخواسته باعث مرگ شوهرش شود، زندگی جدیدی را با بدن شوهر مرده خود آغاز می‌کند

فیلم «پرو» که ۲۶ بهمن سال گذشته بر پرده سینماهای هنروتجربه رفت، داستان یک روز از زندگی سه شخصیت است که در نقاط مختلف تهران زندگی می‌کنند. آن‌ها برای تهیه لباسی برای عروسی از خانه خارج می‌شوند، ولی بدون آنکه بدانند بر زندگی هم تاثیر می‌گذارند و موجبات تغییر مسیر زندگی یکدیگر می‌شوند.

«طلاقم بده به خاطر گربه‌ها» هم که ششم دی ۹۸ اکرانش را در سینماهای هنروتجربه آغاز کرد، بر اساس داستانی واقعی ساخته شده است. فیلم درباره زوج جوانی است که سال ۸۳ به دادگاه مراجعه و درخواست طلاق می‌دهند. رضا مولایی، مریم همتیان، جلال ترابی و شیرین ولی‌پور بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

برچسب ها:

تاریخ نشر مطلب:
یکشنبه، ۲۹ تیر ۱۳۹۹






نظرات کاربران





معرفي فيلم هاي روي پرده