اسپانسرهایی که «ژن خوب» دارند، تاثیری بر فروش فیلم‌ها ندارند!

حامد محمدی نویسنده و کارگردان فیلم «اکسیدان» در گفتگو با آی سینما درباره مسایل مختلفی حرف زده که قسمتهایی را با هم می خوانیم:

-این روزها یقین کردم در سینما قانون، قاعده، مقررات و ضابطه‌ای وجود ندارد و بیشر ترکیبی از سلایق و حسادت ها و نظرات شخصی بر امور سینما  نظارت و تصمیم گیری می‌کنند و هر کسی هر کاری که دوست داشته باشد انجام می‌دهد و هر لحظه ممکن است اتفاقات عجیبی رخ دهد. این اتفاق خیلی منحصر به بخش دولتی نمی شود و حتی خیلی وقت ها از اهالی سینما برای سینما تصمیم‌های غلط می گیرند. قبل از پایان اکران اکسیدان حتما درباره مسایل و مشکلات اکسیدان و پروانه ساخت و نمایش، ممیزی، حوزه هنری، صدا و سیما، خانه سینما و مدیر سینما آزادی، مافیای پخش و اکران و جابجایی رکوردها، مسایل و گرفتاری های این فیلم را به عنوان کارگردان خواهم گفت.»

 -وقتی برخی دوستان به ناگهان یک فیلم را توقیف می‌کنند و از پرده پایین می‌کشند و برخی از نمایندگان مجلس هم می‌گویند اگر اراده کنیم یک فیلم را از اکران محروم می‌کنیم، آن وقت معاون حقوقی و پارلمانی وزارت ارشاد هم می‌گوید نسخه ویدیویی «اکسیدان» با اصلاحیه‌ وارد شبکه نمایش می‌شود.

-اصولا سعی می کنم خیلی از شنیدن این نظرات و اتفاقات تعجب نکنم. حتی منتظر هستم چند صنف از بازار هم به نمایش «اکسیدان» در سینماهای کشور اعتراض کنند و بعد از چند روز هم مدعی شوند هنوز فرصت نکرده اند فیلم را ببینند و فقط چون جو اعتراض و انتقاد بوده انها هم خواستند از این قافله عقب نمانند

- تمامی مسئولین از جمله مدیران حوزه هنری، صداسیما و ارشاد خود را مختار به صحبت کردن در مورد فیلم‌ها و حتی توقیف آنها می‌دانند و فیلمسازان تنها محکوم به سکوت در مورد تصمیماتی هستند که انها میگیرند.

-من واقعا از مردم تشکر می‌کنم که از این فیلم سینمایی استقبال کردند و نشان دادند که یک فیلم برای جذب مخاطب احتیاجی به تیزر، بیلبورد، شکستن رکورد و اسپانسرهایی که احتمالا از یک ژن خوب بهره می‌برند، ندارد.

تاریخ نشر مطلب:
دوشنبه، -۱۰۹ فروردین -۶۲۱






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده