تغییرات اساسی در سری جدید برنامۀ «شماوسیما»

در سری جدید برنامه «شماوسیما» سعی کرده ایم نوستالژی داشته باشیم وبرای مردم خاطره سازی کنیم .به گزارش شایان فیلم و به نقل از صبا،محسن همایونی طوسی تهیه کننده برنامه«شماوسیما» درباره تغییرات سری جدید این برنامه گفت: برنامه «شما و سیما» ۲۰ سال است روی آنتن تلویزیون می رود .سری جدید این برنامه نسبت به سری های قبل تغییرات اساسی داشته است. کلیت گرافیکی این برنامه تغییراتی داشته.

وی توضیح داد:«شماوسیما» همان طور که ازاسمش پیداست، برنامه تعاملی اهالی سیما با مردم است . یک گزارش مردمی خواهیم داشت تا بتوانیم نظرات مردم را درباره برنامه های تولیدی وسریال های ساخته شده شبکه های مختلف سیما پوشش بدهیم. در ساخت جدید  این برنامه نیز تمام نظرات وپیشنهادهای مردم نسبت به این برنامه را در نظرگرفته ایم.قرار است ریز به ریز گزارش های تولیدات سیما را به مردم برسانیم که در هر شبکه چقدر برنامه و سریال تولید شده است.

محسن همایونی افزود: در این برنامه نریشن ها را که بسیار ادبی بود و مخاطب نمی توانست با آن ارتباط برقرار کند حذف کرده ایم و به جای آن از یک مجری- راوی استفاده می کنیم که این مجری- راوی حرکت می کند. همان طور که درباره برنامه یا سریالی توضیح می دهد به سمت لوکیشن آن کار حرکت می کند. دراین برنامه سعی کرده ایم نوستالژی داشته باشیم وبرای مردم خاطره سازی کنیم . تهیه کننده برنامه «شماوسیما» گفت: یک آیتمی طراحی کرده ایم به اسم«برنامه موفق»درباره برنامه ها وسریال هایی است که با اقبال مردم روبه روشده اند وراجع به آنها صحبت می کنند.

تاریخ نشر مطلب:
دوشنبه، -۱۰۹ فروردین -۶۲۱






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده