«شما و سیما» بعد از سال ها تغییر کرد

 

تولیدات مختلف شبکه های سیما به برنامه «شما و سیما» راه پیدا می کند و از این به بعد این برنامه به گستره بیشتری از تولیدات تلویزیون می پردازد.برنامه «شما و سیما» جمعه ۲۴ شهریور آیتم های متنوعی از تولیدات شبکه های سیما را به تصویر خواهد کشید.

دوربین «شما و سیما» با حضور در پشت صحنه برنامه «دلویزیون»، افتتاحیه سریال «پاهای بی قرار» به کارگردانی منوچهر هادی و برنامه «پلم پولوم پلیش»، ضمن گفتگو با عوامل تولید و بازیگران، آخرین اخبار و اطلاعات را از روند تولید و تصویربرداری این برنامه ها به بینندگان ارایه می کند.

این برنامه همچنین در گفتگو با مدیران شبکه نسیم، آماری از تولیدات و آثار این شبکه را ارایه می کند. گزارشی از نظرهای مردمی و کلیپی از سریال های ماندگار قدیمی بخش های دیگر برنامه این هفته «شما و سیما» را تشکیل می دهد.

بخش های جدیدی نیز به برنامه «شما و سیما» اضافه شده که شامل آمار تولید و پخش آثار شبکه ها، صدای شما، گزارش مردمی، کلیپ های قدیمی سریال های ماندگار و نظرسنجی هستند. پخش سری جدید این برنامه به تهیه کنندگی محسن همایونی طوسی از جمعه ۲۰ مرداد روی آنتن شبکه اول سیما خواهد رفت.

برنامه «شما و سیما» با رویکرد تعامل بیشتر مردم با سیما و ارایه تصویری جامع تر از انواع تولیدات نمایشی و غیر نمایشی معاونت سیمای سازمان صداو سیما به تهیه کنندگی محسن همایونی جمعه ها حوالی ساعت ۱۲:۱۵ از شبکه یک پخش می شود.

تاریخ نشر مطلب:
چهارشنبه، ۲۲ شهریور ۱۳۹۶






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده