بازی ترانه علیدوستی جزو ده بازی برتر 2017

سایت جشنواره ترایبکا، ده نقش‌آفرینی برتر بازیگران زن در میان محصولات سال 2017 را منتشر کرده که نام ترانه علیدوستی هم در این فهرست آمده است.

سایت جشنواره ترابیکا نوشته: در «فروشنده»، درام اخلاقی برنده‌ی اسکار اصغر فرهادی، ترانه علیدوستی بازیگری، که با سابقه‌ی همکاری با این نویسنده- کارگردان را دارد، بازی خیره‌کننده‌ای ارائه داده که تحسین بسیاری دریافت کرده است، هم برای کارهایی که انجام داد و هم کارهایی که انجام نداده بود.

علیدوستی در نقش رعنا، زن ایرانی متأهلی که یک شب در منزل جدیدش توسط یک غریبه مورد تعرض قرار گرفته است، سر باز می‌زند از این که کاراکتر را به احساسات شخصی بیاراید یا آن که وضعیت استثنایی پیش‌آمده را به‌گونه‌ای تصویر کند که به اتفاقات و گره‌گشایی موجود در فیلم محدود شود. این کم‌فروشی شجاعانه در نمایش تمایزها می‌توانست به فاصله گرفتن مخاطبی بیانجامد که منتظر تکنیک حساب شده و توانایی ناب بازیگر نیست، همین گوشه‌چشمی است به سرسختی و ویرانی‌ حاصل در داستان. اما عمدتا دریافت رو‌ به رشدی وجود دارد که ثابت می‌کند نگرانی‌هایی که به پرده چنگ می‌زدند دقیقا به همان‌ اندازه‌‌ای است که تماشاگر را مجذوب قصه کند.

بنابراین گزارش، دیگر بازیگرانی که در این فهرست آمده اند عبارتند از:

آن دوروال برای Heal the Living

کریستین دانست برای The Beguiled

سلما هایک برای Beatriz at Dinner

هالی هانتر برای The Big Sick

کرین کیکی برای After the Storm

ملانی لینسکی برای I Don’t Feel at Home in This World Anymore

سینتیا نیکسون و جوانا بیکن برای A Quiet Passion

کریستین استیوارت برای Personal Shopper

تاریخ نشر مطلب:
دوشنبه، -۱۰۹ فروردین -۶۲۱






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده