«شکلاتی» از اول آذر اکران می شود

فیلم سینمایی «شکلاتی» به کارگردانی سهیل موفق و تهیه کنندگی ایرج محمدی از اول آذرماه اکران عمومی خود را در سینماهای کشور آغاز می کند.فیلم سینمایی «شکلاتی» که در سی امین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان به نمایش درآمد و استقبال از آن تا حدی زیاد بود که یک روز بعد از جشنواره نیز در سالن های اصفهان روی پرده رفت، از اول آذر ماه، اکران عمومی خود را در سینماهای کشور آغاز می کند.در خلاصۀ داستان این فیلم آمده است: همه چیز از یک جعبه شکلات شروع شد. یعنی من بچه بودم ... بچه هم که باشیم بازم شکلات عاشقانه ترین مزه دنیا است اما ...

در «شکلاتی» شبنم مقدمی، ناصر ھاشمی، محمدرضا ھدایتی، ارژنگ امیرفضلی، علی مسعوی، فرزین محدث، پریسا رضایی، جواد جوینده، شھره لرستانی و داریوش اسد زاده ایفای نقش می کنند و محمدرضا شیرخانلو، آیلی احمدی، محمد حسین بلوکات، سامان میرحسینی، شھاب شیر مردی و ھمراز اکبری بازیگران کودک این اثر هستند.

گفتنی است، این فیلم توانست در بخش های بهترین کارگردانی، بهترین فیلم و بهترین بازیگر کودک نامزد دریافت جایزه از سی امین جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان اصفهان شود و در نهایت شبنم مقدمی دیپلم افتخار بهترین بازیگر را برای این فیلم دریافت کرد.

تاریخ نشر مطلب:
دوشنبه، -۱۰۹ فروردین -۶۲۱






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده