دیوید آیر هم از کارگردانی «صورت زخمی» کنار کشید

بعد از جدایی آنتوان فوکوآ از پروژه بازسازی «صورت زخمی»، این‌بار نوبت به دیوید آیر رسید تا او هم انصراف خود را از ادامه همکاری با استودیوی یونیورسال اعلام کند. به گزارش شایان فیلم و به نقل از آی سینما، حدود دو ماه پیش بود که اعلام شد کارگردان فیلم‌های «جوخه انتحاری» و «فیوری» جایگزین فوکوا شده است و دیه‌گو لونا بازیگر مکزیکی هم در نقش «تونی مونتانا» شخصیتی که با اجرای درخشان آل پاچینو در نسخه 1983 این فیلم کالت ماندگار شد، مقابل دوربین خواهد رفت.

در حال حاضر، علت جدایی غیرمنتظره آیر را عجله یونیورسال برای آغاز تولید این پروژه و تداخل زمانی برنامه‌های این کارگردان عنوان کرده‌اند. «ورایتی» به نقل از منابع آگاه می‌نویسد زمان‌بندی انتشار فیلم جدید آیر با عنوان «درخشان» (Bright) که تولید کمپانی «نتفلیکس» است، با برنامه زمانی استودیوی یونیورسال برای آغاز تولید نسخه جدید «صورت زخمی» تداخل پیدا کرده است.پیش از این نیز، علت اصلی جدایی فوکوا از این پروژه، مشغله این کارگردان برای ساخت اولین دنباله فیلم اکشن «اکولایزر» عنوان شده بود.

دیلن کلارک به نمایندگی از کمپانی «دیلن کلارک پروداکشنز» و با مشارکت مارتین برگمان تهیه‌کننده نسخه 1983 این فیلم، تهیه و تولید نسخه جدید «صورت زخمی» را بر عهده دارند.

به گفته منابع آگاه، حضور دیه‌گو لونا در این پروژه قطعی است و در حال حاضر، یونیورسال به سرعت مشغول یافتن جایگزینی جدید برای نشستن بر روی صندلی کارگردانی است. با وجود تعلیق نسبتا طولانی که گریبانگیر این پروژه شده، یونیورسال امیدوار است با پیدا کردن کارگردان مناسب از پاییز امسال فیلمبرداری را آغاز کند.این استودیو اولین‌بار در سال 1932 امتیاز اقتباس از رمان «صورت زخمی» (Scarface) را خریداری کرد. چنانچه مشکل تازه‌ای گریبانگیر این پروژه نشود و یونیورسال بتواند به موقع با کارگردان مورد نظرش به توافق قطعی برسد، بازسازی «صورت زخمی» از دهم اوت 2018 (19 مرداد 97) در سینماها اکران می‌شود.

تاریخ نشر مطلب:
دوشنبه، -۱۰۹ فروردین -۶۲۱






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده