دورویی بازیگر معروف ایرانی لو رفت + عکس

بهنوش بختیاری در شرایطی که در سال 93 به مجله آشپزی ایده آل گفته بود چلوکباب، کله‌پاچه، ماهی و میگو غذاهای مورد علاقه اوست و اظهار کرده بود هر وقت افسرده‌ام چلوكباب سلطاني يا باقلاپلو سفارش مي‌دهم و حالم خوب مي‌شود حالا درست در روزهایی که قیمت گوشت سر به فلک کشیده و مردم از این مساله ابراز نارضایتی کرده اند به تلویزیون می آید و اظهار می کند چه بهتر که گوشت گران شد. بهتر است مردم کمتر گوشت بخوردند و سبزیجات بخورند!

بهنوش بختیاری بازیگر پرحاشیه ای است که با کارهای عجیب و غریبی که این چند سال انجام داده است محبوبیت خودش را به حداقل رسانده است. تازه ترین شاهکار این بازیگر معروف صدای بسیاری از کاربران فضای مجازی را درآورده است. به گزارش سلام نو، بهنوش بختیاری چند سال قبل با حضور در برنامه ماه عسل به ذکر جزئیاتی از اختلاف و مشکلات خانوادگی اش با پدر و مادرش پرداخت که با واکنش های گوناگونی همراه بود. صحبت های غیرمنتظره بهنوش بختیاری از کارکردن در آموزشگاه، خرید و فروش قطعات کامپیوتری و حتی فروش لباس های شخصی اش برای پرداخت شهریه و گذراندن زندگی روزمره مورد توجه بسیاری واقع شد اما انتقاد بی پروای او از پدر و مادرش در آنتن زنده تلویزیون باعث گلایه بسیاری از مردم شد. کار به جایی رسید که این بازیگر ترجیح داد از پدر و مادرش در اینستاگرام عذرخواهی کند. حضور او در فیلم جنجالی اخراجی های سه هم محبوبیت او را به شدت کاهش داد. به اعتقاد بسیاری تلاش شده بود تا نقش بهنوش بختیاری در این فیلم شبیه به زهرا رهنورد باشد. خود بهنوش بختیاری از برخی برخوردها و واکنش‌ها گلایه کرده بود. او عنوان کرده بود که یکی از دوستانش که با او دوستی ده ساله‌ای داشته به خاطر بازی در این فیلم با او قهر و قطع ارتباط کرده است.

ماجرای جنجال ارتش بهنوشی هم دیگر مساله حاشیه برانگیز برای این سلبریتی مشهور بود. او پس از اینکه تعداد فالورهای اینستاگرامش به 5 میلیون رسید با ارتش بهنوشی خواندن اکانتش موجی از واکنش های تند کاربران را به همراه داشت. پس از آنکه ارتش بهنوشی نامیدن ۵ میلیون فالوئر اینستاگرام بهنوش بختیاری توسط وی با تمسخر کاربران شبکه های اجتماعی مواجه شد، این بازیگر سینما و تلویزیون آن پست را حذف کرد!

سلفی زننده بهنوش بختیاری در حاشیه فیلمی که فارس پلاس تهیه کرده بود هم دیگر نکته ای بود که ریزش هواداران این بازیگر را در پی داشت. این فیلم درباره کودک بیماری با نام علی بود. علی به یک بیماری حرکتی ژنتیکی مبتلا بود و بهنوش بختیاری با استوری عجیبی که گذاشت باعث شد بسیاری از او گله کنند. سلفی ریاکارانه لقبی بود که مردم در شبکه های اجتماعی به این حرکت خانم بازیگر دادند. ماجرای اخیر او در رابطه با گوشت نخوردن هم به شدت کاربران را اذیت کرده است. بهنوش بختیاری در شرایطی که در سال 93 به مجله آشپزی ایده آل گفته بود چلوکباب، کله‌پاچه، ماهی و میگو غذاهای مورد علاقه اوست و اظهار کرده بود هر وقت افسرده‌ام چلوکباب سلطانی یا باقلاپلو سفارش می‌دهم و حالم خوب می‌شود حالا درست در روزهایی که قیمت گوشت سر به فلک کشیده و مردم از این مساله ابراز نارضایتی کرده اند به تلویزیون می آید و اظهار می کند چه بهتر که گوشت گران شد. بهتر است مردم کمتر گوشت بخوردند و سبزیجات بخورند!

علی شاکر، پژوهشگر رسانه با تحلیلی از صحبت اخیر بهنوش بختیاری به ایسنا گفته است: صحبت‌های این خانم هم در چنین موقعیتی حرف خنده‌داری است. اصلاً مساله گوشت نیست و حتی اگر این صحبت درباره سیگار که قطعاً مضر است نیز مطرح می‌شد، باز هم صحبت قابل قبولی نبود؛ چراکه اکنون، درست یا غلط، فلان کالا مورد نیاز مردم است و برای آن صف می‌ایستند و گفتن این حرف باعث نمی‌شود که شبیه سریال‌های صداوسیما ناگهان افراد متحول شوند و بگویند پس ما تاکنون اشتباه می‌کردیم که گوشت سرطان‌زا می‌خوردیم از امروز به بعد برویم گیاه‌خوار شویم. این بازیگر جنجالی که گفته می شود برای حضور در برنامه های تلویزیونی سه سکه بهار آزادی دریافت می کند با ادعاهای عجیب و غریب و صحبت های بی محتوا کاری می کند که واکنش های تندی علیه او گرفته شود. البته این فقط ویژگی بهنوش بختیاری نیست. بسیاری از سلبریتی ها همین وضع را دارند. مشکل از جایی شروع می شود که در بسیاری از مسائل اجتماعی، سیاسی و ... این افراد در بزنگاه های مختلف مرجعیت پیدا می کنند.

تاریخ نشر مطلب:
جمعه، ۰۹ فروردین ۱۳۹۸






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده