بازپخش سریال های«پژمان» و «انقلاب زیبا» از شبکه آی فیلم

روزهای پایانی مرداد ماه شبکه آی فیلم میزبان دو سریال تلویزیونی «پژمان» و «انقلاب زیبا» می‌شود.به گزارش شایان فیلم و به نقل از روابط عمومی شبکه آی فیلم؛ پخش اولین قسمت دو سریال تلویزیونی «پژمان» و «انقلاب زیبا» در این هفته به روی آنتن شبکه آی فیلم می‌رود.

مجموعه تلویزیونی «پژمان» به کارگردانی سروش صحت و تهیه‌کنندگی محسن چگینی که در بهمن سال 91 از شبکه سه سیما پخش شده بود و اولین حضور پژمان جمشیدی در دنیای بازیگری را کلید زد، از سه‌شنبه 31 مرداد هر شب ساعت 20:00 برای علاقه‌مندان به سری‌های ایرانی، از این شبکه به روی آنتن می‌رود.ماجرای سریال «پژمان» که نویسندگی آن را مهراب قاسم خانی و پیمان قاسم‌ خانی بر عهده داشته ند، از این قرار است: پژمان جمشیدی ستاره سابق فوتبال، با شروع فصل جدید، موفق به بستن قرارداد با تیم دلخواهش نمی ‌شود. او که از شهرتش کاسته شده، همچنان در حال و هوای دوران شهرت و محبوبیتش به سر می‌برد و به همراه مدیر برنامه‌هایش به دنبال باشگاهی برای عقد قرارداد می‌گردد. پژمان در این دوران وارد فصل جدیدی از زندگی خودش شده و در این مسیر با ماجراهای جالبی رو به‌ رو می‌شود.

بازیگرانی همچون سام درخشانی، شقایق دهقان، بهاره رهنما، هوشنگ حریرچیان، بیژن بنفشه‌خواه، رضا کریمی، غلامحسین لطفی، ویدا جوان، حسین سلیمانی و پژمان جمشیدی در «پژمان» به ایفای نقش پرداخته‌اند.محمود رضایی کارگردان تلویزیونی، حسن اصلانی مدیر تصویربرداری، علیرضا نوروزیان صدابردار، جعفر عبدلی مدیر تدارکات، ایمان امیدواری طراح گریم و چهره پرداز ، رعنا امینی طراح لباس، ملودی اسماعیلی طراح صحنه، بهرنگ دزفولی ‌ده عکاس و رضا کریمی مدیر تولید این سریال بوده‌اند.مجموعه تلویزیونی «پژمان» ساعت 20 هرروز به جز روزهای پنجشنبه از شبکه آی فیلم و در 25 قسمت پخش می‌شود . تکرار این سریال نیز در ساعت‌های 04:00 و 12:00 روز بعد به روی آنتن خواهد رفت.

همچنین اولین قسمت از مجموعه تلویزیونی «انقلاب زیبا» به کارگردانی بهرنگ توفیقی، از امشب از این شبکه به روی آنتن می‌رود. مجموعه تلویزیونی «انقلاب زیبا» که حامد عنقا فیلمنامه‌اش را نوشته و رامین عباسی‌زاده تهیه‌کنندگی آن را بر عهده داشته است، ماجرای زندگی زیبا و حامد را روایت می‌کند که در مؤسسه ‌ی رسانه‌ای همکار هستند و به تازگی زندگی آرامی را در کنار هم شروع کرده‌اند. پس از چندی، پدر زیبا که سال‌ها در خارج از کشور زندگی کرده است، به ایران بازمی‌گردد. زیبا با وجود اینکه دل خوشی از پدرش ندارد و او را باعث و بانی تمام مشکلات گذشته‌اش می‌داند، به مناسبت بازگشت وی میهمانی بزرگی ترتیب می‌دهد.

بازگشت پدر زیبا از خارج پس از سال‌ها باعث یادآوری خاطره ماجرای تلخی در گذشته می‌شود که خانواده‌ها را تا مرز ازهم پاشیدگی پیش می‌برد.اولین قسمت این مجموعه 11 قسمتی، امروز (دوشنبه 30 مرداد) ساعت 21:00، از شبکه آی فیلم برای علاقه‌مندان به سریال‌های تلویزیونی پخش می‌شود. این مجموعه همه روزه به جز روزهای پنجشنبه در همین ساعت از این شبکه روی آنتن می‌رود و در ساعت‌های 05:00 و 13:00 بازپخش آن به نمایش گذاشته می‌شود.

آتیلا پسیانی (پدر زیبا)، آزاده صمدی (زیبا)، علیرضا کمالی (حامد همسر زیبا)، فریبا کوثری (مادر حامد)، نوش‌آفرین رحمانی (دوست زیبا)، همچنین مجید واشقانی، اکبر معززی، ماریه تهرانچی، فهیمه جلوخانی نیارکی، کیان محمدی، غلامرضا صادقی، نیوشا مدبر، رضا افشار، محسن درویش‌زاده، پیمان یاحقی، شقایق فراهانی و مجید مظفری در مجموعه تلویزیونی «انقلاب زیبا» ایفای نقش کرده‌اند.

مجموعه‌های تلویزیونی ساعت 21:00 آی فیلم در قسمت‌های دو ساعته تنظیم شده‌اند و به دلیل شکل ارائه (هر دو قسمت در یک شب) جای خود را در میان طرفداران آثار نمایشی تلویزیون باز کرده‌اند.

تاریخ نشر مطلب:
دوشنبه، -۱۰۹ فروردین -۶۲۱






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده