پخش دو سریال جدید از شبکه «آی فیلم»

دو مجموعه جدید «قفسی برای پرواز» و «رهایی» در جدول پخش کانال‌های فارسی و عربی شبکه آی فیلم پیش بینی شد.به گزارش ایسنا، مجموعه تلویزیونی «قفسی برای پرواز» که در سال 1389 اولین بار از شبکه یک سیمای جمهوری اسلامی به روی آنتن رفته است، از یکشنبه 26 شهریور از آی فیلم فارسی به نمایش گذاشته می شود.به گزارش روابط عمومی شبکه آی فیلم، با اتمام پخش مجموعه طنز «پژمان»، مجموعه تلویزیونی «قفسی برای پرواز» به کارگردانی یوسف سیدمهدوی به روی آنتن کانال داخلی این شبکه می رود.

«قفسی برای پرواز» مجموعه تلویزیونی محصول سال 1389 به نویسندگی احمد کاوری و روح‌الله صدیقی و تهیه‌کنندگی اردشیر ایران‌نژاد بوده و موضوع آن درباره آغاز جنگ وسیر تحول آن درطی هشت سال دفاع مقدس است.جوانی به نام احسان در شهریار سکونت دارد و خواهرش در خرمشهر زندگی می‌کند. احسان در رفت و آمدهایی که به خرمشهر دارد، به عارفه، دختر همسایه خواهرش علاقه‌مند می‌شود. با آغاز جنگ و محاصره خرمشهر، احسان برای پیداکردن عارفه به خرمشهر می‌رود، اما در آنجا توسط نیروهای عراقی به اسارت درمی‌آید و ... .

بازیگرانی همچون امین زندگانی، نفیسه روشن، ثریا قاسمی، شیرین بینا، مهوش افشارپناه، آناهیتا همتی، اردلان، شجاع‌کاوه، حبیب دهقان‌نسب، بابک انصاری، هومن کیایی، رحیم نوروزی، مصطفی طاری، مجید مشیری، علی بوریان، هوشنگ توکلی، علی‌رام نورایی، رزاق رادان، حسن تسعیری، میرطاهر مظلومی و علی خطیب در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند.

قسمت اول مجموعه تلویزیونی «قفسی برای رهایی» از کانال فارسی آی فیلم فردا ساعت 20 به نمایش گذاشته می‌شود. تکرار آن نیز در ساعت‌های 04:00 و 12:00 روز بعد پخش خواهدشد.

مجموعه تلویزیونی «رهایی» که در شبکه آی فیلم به عربی دوبله شده است، به دلیل استقبال مخاطبان این کانال از سریال‌های پلیسی ایرانی مجددا در جدول پخش قرار گرفت.«رهایی» یکی از مجموعه‌های تلویزیونی شبکه دو سیمای جمهوری اسلامی ایران در سال 1393 است، که از سه شنبه ( 28 شهریور ماه) از آی فیلم عربی پخش خواهد شد.

سریال اجتماعی پلیسی «رهایی»، به کارگردانی مسعود تکاور ماجرای گروگان‌گیران باهوش و سریعی است که اقدام به گروگان گیری می‌کنند تا به خواسته‌های خودشان برسند؛ ولی شرایط برای آن ها آن‌ طور که می‌خواهند پیش نمی ‌رود و با ورود پلیس به ماجرا اتفاقات دیگری رخ می‌دهد... .بازیگرانی همچون دانیال حکیمی، پرویز فلاحی پور، سام قریبیان ، شاهد احمدلو، رضا توکلی، حسین سلیمانی، رامتین خداپناهی، افشین سنگ چاپ، امیرحسین مدرس، سام قریبیان، میترا حجار و سوگل طهماسبی در «رهایی» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

قسمت اول مجموعه تلویزیونی «رهایی» سه شنبه، 28 شهریور ساعت 20:00 به روی آنتن کانال عربی آی فیلم می رود و بازپخش آن در ساعت های 02:00، 08:00 و 14:00 روز بعد به نمایش گذاشته خواهد شد.

تاریخ نشر مطلب:
یکشنبه، ۲۶ شهریور ۱۳۹۶






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده