پاسخ دایی به ادعای یک بازیگر: بعضی ها از پدرشان پول می گیرند و به تهران می آیند تاهنرپیشه شوند!

شایان فیلم: صبح دیروز خبری در رسانه ها منتشر شد که در آن یک بازیگر به نام امیر حسام شجاعی ادعا کرده بود که از سوی علی دایی و برادرش مورد ضرب و جرح قرار گرفته است. (اینجا) وی ادعا کرده بود در هتلی که علی دایی و بازیکنان تیمش حضور داشتند؛ در لابی نشسته بوده که دایی به خیال اینکه وی جاسوس تیم رقیب(تیم سپیدرود به سرمربی گری علی کریمی)  است! وی را کتک زده. شجاعی به کلانتری مراجعه  و از علی دایی و برادرش محمد و وکیل دایی شکایت می کند. او همچنین برای اثبات ادعاهای خود به فیلمهایی که توسط دوربینهای مدار بسته ی هتل ضبط شده استناد می کند. چیزی که علی دایی هم روی آن دست گذاشته و ظاهرا انتشار فیلمهای آن دوربینها صحت ادعاهای طرفین را ثابت خواهد کرد. در همین زمینه علی دایی نیز مصاحبه ای انجام داده که با هم مرور می کنیم:

«برای برخی از خبرگزاری‌ها و صداوسیمای استان گیلان متأسفم که ادعای یک فرد معلوم‌الحال را پخش و منتشر کرده‌اند.واقعا برخی از حرف‌هایی که این آقا زده هیچ‌ گونه ارزشی ندارد و خدا را شکر می‌کنم که باهوش‌تر از این حرف‌ها بودیم تا سر به سر این آقا بگذاریم که حالت روحی مناسبی ندارد.خوشبختانه دوربین‌های هتل همه تصاویر را ضبط کرده‌اند و مأموران زحمت‌کش نیروی انتظامی تا دقیقه آخر کنار من بودند و بعد از آن که من سوار بر اتوبوس شدم آنها نیز حرکت کردند. این آقا حالت روحی مناسبی نداشته است.مطمئنا برخی افراد فکر می‌کنند با این روش‌ها، خودشان را مطرح می‌کنند اما فیلمی که از دوربین‌های هتل گرفته‌ایم همه ماجرا را به طور کامل نشان می‌دهد و حاضرم که این فیلم را در اختیار همه رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها قرار بدهم تا همه آنچه در هتل رخ داد را همه ببینند.

من به این آقا گفتم چرا اینجا نشسته‌اید گفت دوست دارم اینجا بنشینم، آقای دایی هر جا دلم بخواهد می‌نشینم، من هنرپیشه هستم.به او گفتم هر که هستی باش اما حق نداری در جلسه فنی تیم من حضور داشته باشی، وقتی می‌بینی کسی اینجا ننشسته، شما هم نباید اینجا می‌نشستی اما او گفت به کسی ربطی ندارد."محمد دایی" اصلا در آنجا حضور نداشت.بچه‌های تیم من آمدند و با او صحبت کنند و از خواستند تا از آنجا برود.این آقا دنبال ایجاد مساله بود.

موهای من دیگر سفید شده و دوره و زمانه هم به گونه‌ای نیست که کسی بخواهد فرد دیگری را کتک بزند یا کار دیگری بکند.متأسفم برای برخی از خبرگزاری‌ها و همچنین صداوسیمای استان گیلان که به راحتی به هر شخصی تریبون می‌دهند. این فرد با نشر اکاذیب با آبروی من بازی کرده است. من به همین دلیل از این آقا شکایت می‌کنم و تا آخرش هم این شکایت را پیگیری خواهم کرد.از صداوسیمای استان گیلان هم به خاطر اینکه به چنین فردی تریبون داده شکایت می‌کنم.مدیر هتل و مامور انتظامی استشهادنامه را امضا کرده‌اند؛ آیا از مأمور انتظامی که نماینده نیروی انتظامی است، مقامی بالاتر در آن صحنه وجود داشت که مأمور انتظامی تا لحظه آخر با من بود و تا من سوار اتوبوس شدم بعد ایشان حرکت کرد.

آقای محترم شما واقعا هنرپیشه هستی؟ من فکر می کنم شما تخیلات ذهنی‌ات را می‌نویسی و بیان می‌کنی و هرآنچه بافته‌های ذهنی داری را بر زبان می‌آوری. اینکه این آقا گفته من او را مورد ضرب و شتم قرار داده‌ام و او را هُل داده‌ام برای من خیلی تمام شد.صحبت‌های او را که بخوانید متوجه می‌شوید که حرف‌هایش پر از ضد و نقیض است از یک طرف می‌گوید سه روز در این هتل اقامت داشته‌ام بعد می‌گوید من از حضور این تیم در هتل بی‌خبر بودم در حالی که مردم برای عکس گرفتن و نامه دادن مدام به این هتل می‌آمدند.این آقا حرف‌های ضد و نقیض می‌زند و می‌خواهد خودش را برای کسی لوس کند و خودش را خوب جلوه بدهد.

اگر این آقا مدعی است که ما او را مورد ضرب و شتم قرار داده‌ایم چرا به پزشک قانونی مراجعه نکرده تا یک عکس بگیرد یا به دنبال طول درمان باشد؟!!می‌توانید از هنرپیشه‌ها بپرسید که این آقا چگونه وارد هنرپیشگی شده.ما هنرمندان و هنرپیشه‌های فاخر و ارزشمندی داریم اما عده‌ای معدود هم مثل این آقا هستند به دنبال این باشند تا از بابا و مامانش پول بگیرند و به تهران بیایند هنرپیشه شوند.به روح پدرم قسم می‌خورم من از این فرد شکایت می‌کنم و تا روز آخر هم این شکایتم را پیگیری خواهم کرد. من فیلم و سریال های ایرانی را زیاد می بینم اما تا حالا نه این آقا را دیده‌ام و نه او را می‌شناسم!

تاریخ نشر مطلب:
یکشنبه، ۰۶ اسفند ۱۳۹۶






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده