«بهرام شفیع» پس از ۴۰ سال از تلویزیون می رود!

بهرام شفیع، مجری «ورزش و مردم»، پس از ۴۰ سال از اجرای این برنامه، کناره‌گیری کرد. قرار است که به جای او چهره‌های جوان اجرای این برنامه را برعهده بگیرند. به نوشته خبرآنلاین ؛  بعد از حدود چند هفته که از حضور مجید زین‌العابدین به عنوان مدیر شبکه یک سیما می گذرد این شبکه در کنداکتور خود تغییراتی داده است که شامل جابه‏ جایی ساعت پخش پنج برنامه و اضافه ‏شدن چند برنامه جدید است. سریال «آرماندو»، «فرمول یک»، «حرف حساب»، مسابقه «دستپخت» و برنامه «اشعه ایکس» پنج برنامه جدیدی هستند که به کنداکتور این شبکه اضافه شده‏ اند و از ۱۳ تا ۲۰ مرداد به ترتیب روی آنتن خواهند آمد.

دوره جدید برنامه «ورزش و مردم» نیز با حضور بهرام شفیع از جمعه آغاز شد که پس از یک فصل کوتاه، این مجری قدیمی تلویزیون پس از ۴۰ سال اجرای مداوم و پیوسته، با «ورزش و مردم» خداحافظی می‏ کند و برنامه ورزش و مردم با تغییر نسل در اجرا، با حال و هوای جدیدتر روی آنتن خواهد رفت.

به گزارش روابط عمومی شبکه یک، در برنامه‌‏ریزی جدید این شبکه، بنا به درخواست‏ های مردمی برای جابه ‏جایی ساعت برخی برنامه ‏ها و همچنین باز شدن فضا برای برنامه‏ های جدید، ساعت پخش چهار برنامه نیز در کنداکتور جابجا شده است. «صبح بخیر ایران» از ساعت ۷:۳۰ به ساعت ۶:۳۰، «آفتاب شرقی» از ساعت ۱۲:۱۵ به ساعت ۱۱، «نسخه» از ساعت ۱۳:۳۰ به ساعت ۱۰:۳۰ و برنامه «خانواده» از ساعت ۱۰:۴۵ به ساعت ۱۲:۱۵ منتقل شدند.

تاریخ نشر مطلب:
دوشنبه، ۱۵ امرداد ۱۳۹۷






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده