آزاده نامداری برنامه اش را تمام کرد!

آزاده نامداری با انتشار پستی در صفحه ی اینستاگرامش از پایان ساخت برنامه ی اینترنتی اش خبر داد.

به گزارش «شایان فیلم نیوز»، نامداری نوشته است: فصل اول برنامه ی آبان درآستانه انتخابات پايان يافت. بايد بنويسم برنامه سازي درحوزه ي زنان کاري بسيارسخت است چون هرکسي برداشتي متفاوت ازاين حوزه مهجور دارد. به ويژه که اين نخستين برنامه ي مخصوص زنان بود. آبان برنامه اي سياسي نبوده و نيست و فقط در پي طرح مسائل خانمها بود و هست.  ما در حوزه هاي مختلف زنان نظیر ورزش، ادبيات، مشاغل دولتي، هنر و سينما، پوشش، موسيقي، کارآفريني، سياست وهرآنچه که امکانش فراهم بود و فرصت دست داد حرف زديم وهمه ي تلاشمان را کرديم علي رغم همه محدوديتها و سختي ها بتوانيم نقشي هر چند کوچک در معرفي دغدغه ها و مسائل زنان کشورمان که سالهاست از آن غفلت شده ايفا نماييم. ممنونم که تلاشمان را دراين فصل از آبان ديديد. حدود دو ميليون وصدهزار بيننده دراين مدت کوتاه و از يک رسانه اينترنتي، مسووليت ما را بيشتر و البته اميدوارتر به ارائه برنامه اي بهتر در آينده نمود به اميد فردايي بهتر براي تمام زنان سرزمينان.

شایان ذکر است خانم ها نيلوفر اردلان، سارا خادم الشريعه، ليلا رجبي، آنا نعمتي، نيکي کريمي، چيستا يثربي، مونابرزويي، دکتر زهرا اربابي معاون سازمان برنامه و بودجه، خانوم فاطمه دانشور، يکتا ناصر، افسانه بايگان، بانوديا ميرزا، مهلا زماني، فاطمه هاشمي رفسنجاني، شهره سلطاني و منيژه حکمت میهمان این برنامه بودند.

گفتنی است نامداری پس از جدایی از فرزاد حسنی و حاشیه هایی که ازدواج دومش داشت فرصت حضور در صدا و سیما را پیدا نکرد و برای ادامه ی فعالیت خود به فضای مجازی روی آورده است.

برچسب ها:

تاریخ نشر مطلب:
دوشنبه، -۱۰۹ فروردین -۶۲۱






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده