دو خبر جدید از سریال «عاشقانه»

در حالیکه دیروز اعلام شده بود قرار است قسمت هفتم این سریال فردا دوشنبه توزیع شود؛ شعبه ی دوم دادسرای فرهنگ و رسانه با ارسال نامه ای به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستار توقف عرضه ی این سریال شده است.

به گزارش «شایان فیلم نیوز» دلیل این امر، اختلاف بین صاحبان سریال مذکور بوده است. ظاهرا تهیه‌کننده قبلی سریال؛ قراردادی را با شرکت‌های  ) VOD فروش و نمایش اینترنتی فیلمها و سریالهای درخواستی)  منعقد کرده ولی اختلافی که بین وی و سرمایه‌گذاران سریال به وجود آمد، باعث شده اجرای این قرارداد با مشکل همراه شود. از طرف دیگر موسسات VOD هزینه‌هایی را براساس قرارداد انجام داده‌اند که الان مورد اختلاف است و در دادسرای فرهنگ و رسانه پیگیری خواهد شد.

از طرف دیگر مهناز افشار نیز در صفحه ی شخصی خود دلیل تاخیر در قسمت جدید عاشقانه را برطرف کردن مشکل حجابش در این سریال دانست!

خبر دیگر اینکه سکانس های پایانی این سریال قرار است در روزهای آینده با حضور محمد رضا گلزار، سارا رسول زاده  و هومن سیدی فیلمبرداری شود. این در حالیست که برخی عوامل اجرایی این سریال قبلا خبر از تعطیلی فیلمبرداری به دلیل بی پولی داده بودند.

برچسب ها:

[]
تاریخ نشر مطلب:
دوشنبه، -۱۰۹ فروردین -۶۲۱






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده