هشدارِ تتلو به محسن افشانی برای مراقبت از زنش!

آرش مقدم نیا: محسن افشانی از سوی برخی رسانه ها به عنوان «سلطان حاشیه» لقب گرفته است. حالا تصور کنید آش چقدر شور شده که امیر تتلو به افشانی نصیحت کرده که مواظب همسرش باشد!

به گزارش شایان فیلم، محسن افشانی که در ماه های اخیر با حرفها و عکسهایی که در فضای مجازی به اشتراک می گذارد حاشیه ساز شده در روزهای اول ازدواجش تصویری تار یا نصفه نیمه از همسرش منتشر می کرد اما بعد به طور کامل از وی رونمایی کرد(!!) و اخیرا نیز یک صفحۀ دوتایی برای خود و همسرش در اینستاگرام باز کرده که هر جا می روند و هر کاری می کنند عکسشان را آنجا به نمایش می گذارند.

در همین رابطه، امیر حسین تتلو خواننده غیرمجاز زیر زمینی که کل زندگی اش حاشیه است(!!) لابد در حرکتی خیرخوانه اقدام به نصیحت این بازیگر جوان کرده که مواظب همسرش باشد.تتلو خطاب به افشانی نوشته است:

«محسن افشانی من تعارف با کسی ندارم و کاریت هم ندارم خودت پرت گرفت بهم. این که زیبایی های زنت رو به نمایش میذاری و زنت رو تو اینستا بغل می کنی خیلی بده. خانمت جای خواهر ماست یه وقت سو تفاهم نشه. اما حالا که خودت زدی به ما وظیفمه بگم که اینجوری پر میشه از مردم شهر و نگاه حریص و حسود آدما و خدایی نکرده چشم می خورین و از هم جدا میشین!! آدم از هر چیزی استفاده نمی کنه واسه لایک!! کار من هشدار بود که دادم!! این که تو بهترین هستی یا نه تو سینما تصمیم و تلاش خودته!! اما من از نظر خودم تو این کار بدون شک بهترینم! تو برو خود را باش و از طبیعت سپاسگزارم به خاطرش. در آخر آرزو می کنم که از سلامتی و از جفت خوبی که طبیعت بهت داده به نحو احسن استفاده کنی برای خدمت به زمین و جاری کردن عشق بین موجودات مختلف!!»

تاریخ نشر مطلب:
سه شنبه، ۰۸ اسفند ۱۳۹۶






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده