ادعای الهام چرخنده درقزوین: در مالزی متحول شدم!

الهام چرخنده بازیگری که در سالهای اخیر نه به خاطر بازیگری بلکه به خاطر تغییر پوشش و ارائه تصویری کاملا برخلاف تصویری که مخاطب سالها ازش دیده بود درکانون نقطه نظرمخاطبان قرار گرفته است در اظهارات تازه اش مدعی تحول در مالزی شده است!

الهام چرخنده در اجتماع بانوان زینبی که با عنوان همایش حجاب و عفاف در سالن تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد، عنوان کرد: سلبریتی‌ها عمق ندارند، هر کس در مسیر اهل بیت (ع) و قهرمانان واقعی، چون زینب کبری (س) و فاطمه زهرا (س) قرار گیرد، زندگی و آخرت خود را بیمه کرده است. امروز بسیار خدا را شاکرم که با لطف اهل بیت توانستم از مسیر گناه و خطا بازگردم و زندگی جدیدی را آغاز کنم.

وی بیان کرد: در سریال‌های مختلفی بازی کردم، سفر‌های خارجی زیادی رفتم، در معبد هندو‌ها حاضر شدم و دنبال چیز‌هایی رفته بودم که هیچ ارزشی نداشت، اما آنچه لذت و ارزش واقعی بود تنها در نزد امیرمؤمنان (ع) و اهل بیت (ع) بود که من دیر متوجه شدم. در مالزی در معبد بودا بودم که یک نفر گفت «شما مسلمانان که حضرت علی (ع) را دارید در معبد هندو‌ها چه می‌کنی و گمشده‌ات اینجا نیست.» این تلنگری بود و کلید تحول زده شد تا اندیشه کنم.

وی با بیان داستان تحول خود اظهار داشت: به خون ثارالله (ع) من از طرف کسی نیامده‌ام و نان‌خور کسی جز اهل بیت (ع) نیستم و اگر بتوانم به تقویت باور‌های دینی کمک کنم، افتخار خواهم کرد و پس از تحول و تغییر پوشش و دیدگاهم بیش از هفت سال است که بایکوت سینما هستم.

چرخنده یادآور شد: شبکه‌های معاند میلیارد‌ها دلار هزینه کرده‌اند تا عروسک من را بسازند و در شبکه ی نیم {برنامه ای از شبکه ماهواره ای من و تو} مرا مسخره کنند، چون نام ولی خود را به زبان آوردم و به آن افتخار می‌کنم.  من کسی نیستم، اما، چون حجاب را تبلیغ می‌کنم، برخی در فضای مجازی علیه من در حال دسیسه و نابودی اعتقادات هستند؛ لذا همه باید مراقب باشیم و بدانیم دشمنان با اصالت‌های دینی جنگ دارند.

چرخنده اضافه کرد: شاید اول ترک گناه برایم سخت بود، اما اتفاقات زیادی افتاد و معنای یک نفر در برابر همه را فهمیدم، هرچند هفت سال کار نکردم، اما ممنونم که دوران گذار را با همه فشار‌ها سپری کردم.

برچسب ها:

تاریخ نشر مطلب:
دوشنبه، ۱۸ شهریور ۱۳۹۸






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده