سینمای جنایی، برنامه این هفتۀ شبکه چهار

شبکه چهار سیما در هفته پیش رو آثاری در ژانر جنایی و اکشن را در قالب جشنواره فیلم‌های تابستانه به روی آنتن می‌برد.به گزارش شایان فیلم به نقل از روابط عمومی شبکه چهار، «کلاغ»، «به ترتیب خروج از صحنه»، « سارقین»، «انتقام» و «پرونده پر خطر»  عناوین فیلم‌های سینمایی هستند که از ۲۸ مرداد تا یکم شهریور در جشنواره فیلم‌های سینمایی شبکه چهار به نمایش درمی‌آید.

فیلم سینمایی «کلاغ» شنبه، ۲۸ مرداد ماه به روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود. این فیلم دلهره‌آور محصول سال ۲۰۱۲ آمریکا است و جیمز مک‌تیگو بر اساس نمایشنامه‌ای از بن لیوینگستون و هانا شکسپیر آن را کارگردانی کرده است. جان کیوساک، آلیس ایو و برندن گلیسون از بازیگران این فیلم هستند.

سینمایی «به ترتیب خروج از صحنه» یک فیلم نروژی در ژانر کمدی سیاه و جنایی است که در سال ۲۰۱۴ منتشر شد. از بازیگران آن می‌توان به استلان اسکارشگورد، کریستوفر هیویو، برونو گانتس، سرگی ترایفانوویچ، و پتر اندرسون اشاره کرد. این فیلم روز یکشنبه ۲۹ مرداد از شبکه چهار سیما به نمایش درمی‌آید.

فیلم سینمایی «سارقین» به کارگردانی دونگ هوین چونگ، دوشنبه ۳۰ مرداد ماه ساعت از شبکه چهار روی آنتن می رود.

فیلم سینمایی «انتقام» به کارگردانی جانی تو محصول ۲۰۰۹ هنگ کنگ و فرانسه است. این فیلم روز سه شنبه ۳۱ مرداد از شبکه چهار سیما پخش می شود.

فیلم سینمایی «پرونده پر خطر» به کارگردانی جو جوهانسون، چهارشنبه ۱ شهریور ماه از شبکه چهار سیما پخش می شود.

شایان ذکر است پخش جشنواره تابستانی فیلم‌های سینمایی شبکه چهار از دهم تیر ماه آغاز و تا ۳۱ شهریور ادامه خواهد داشت، این جشنواره هر روز ساعت ۱۰:۳۰ و  ۱:۳۰ بامداد تقدیم علاقه مندان سینما می شود.

تاریخ نشر مطلب:
دوشنبه، -۱۰۹ فروردین -۶۲۱






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده