پرفروشهای سینما در راهِ شبکۀ نمایش خانگی

آرش مقدم نیا: چند فیلم جدید تا پایان دیماه وارد شبکه نمایش خانگی می شود. به گزارش شایان فیلم، فردا 3شنبه 12 دیماه قرار است فیلم سینمایی «شنل» وارد شبکه نمایش خانگی شود. این فیلم که نخستین ساخته سینمایی حسین کندری محسوب می شود تا چند روز قبل روی پرده بود. رضا بهبودی و باران کوثری نقشهای اصلی این فیلم را بازی می کنند و داستانش درباره زنی مطلقه است که باید به تنهایی از خود و دخترش در جامعه محافظت کند.

پرخرج ترین فیلم تاریخ سینمای ایران نیز قرار است هفته آینده وارد شبکه نمایش خانگی شود. فیلم محمد رسول الله (ص) ساختۀ مجید مجیدی که ماه ها در سینماها روی پرده بود، تازه داشت اکران های خارج از کشورش را شروع می کرد اما به علت قاچاق نسخه غیرقانونی آن در لبنان ( ومتقاعب آن در یوتیوب) مالکان فیلم تصمیم گرفتند که زودتر از برنامه ریزی هایشان نسخه دی وی دی فیلم را در ایران منتشر کنند. البته باید متذکر شد که این فیلم با اینکه فروش بالایی در سینماها داشت اما نتوانست حتی نیمی از هزینه تولید خود را از گیشه در بیاورد!

به گزارش شایان فیلم، اثر دیگری که قرار است در هفته آینده توسط شرکت «تصویر دنیای هنر» پخش شود «غیرمجاز» نام دارد که هم اکنون روی پرده سینماهاست و معلوم نیست چرا قانون «منع انتشار آثار سینمایی در شبکه نمایش خانگی، سه ماه بعد از اکران عمومی » اجرا نمی شود؟!!

در این فیلم که به پیامدهای منفی ارتباطات افراد در شبکه های مجازی می پردازد رعنا آزادی ور، امیر اقایی ، میلاد کی مرام و لیلا زارع ایفای نقش کرده اند.

نخستین فیلم سینمایی مهران مدیری یعنی «ساعت 5عصر» نیز قرار است بیستم دیماه عرضه شود. در این فیلم سیامک انصاری نقش اصلی را بازی می کند و یک روز از صبح تا عصر وقت دارد که بدهی اش با بانک را تسویه کند اما درگیر ماجراهای دیگری می شود... «ساعت 5عصر» طبق آخرین امارها بیش از 9 میلیارد تومان در سینماها فروش داشته است.

و بالاخره «تابستان داغ» با بازی پریناز ایزدیاز، صابر ابر، علی مصفا و مینا ساداتی آخرین فیلمی است که در دیماه امسال وارد شبکه نمایش خانگی می شود.«تابستان داغ» به کارگردانی ابراهیم ایرج زاد و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی در بخش اصلی سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر با دیگر آثار به رقابت پرداخت. این فیلم در سیزده بخش کاندیدای دریافت سیمرغ بلورین شد و نهایتا در دو بخش، موفق به دریافت سیمرغ شد.

تاریخ نشر مطلب:
دوشنبه، ۱۱ دی ۱۳۹۶






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده