کارگردان «عاشقانه» برای تلویزیون سریال می سازد

 

ایرج محمدی از آغاز ساخت سریال «پاهای بی قرار» به کارگردانی منوچهر هادی، نویسندگی بابک کایدان و مهدی محمدنژادیان در روزهای آینده خبر داد. به گزارش شایان فیلم و به نقل از ایسنا ، محمدی که این روزها سریال «آرماندو» را برای شبکه سه می سازد، با اعلام این خبر درباره ی روند تولید سریال «پاهای بی قرار» گفت: سریال «پاهای بی قرار» در مرحله تحقیق و نگارش بوده و تاکنون ۴۰ قسمت از این مجموعه ی ۶۰ قسمتی به نگارش درآمده است. شروع تصویربرداری آن منوط به ساخت مجموعه ی «آرمان ۲» خواهد بود که ساخت آن تا دو هفته ی دیگر به اتمام می رسد.وی ادامه داد: «پاهای بی قرار» یک مجموعه ۶۰ قسمتی بوده و در حال حاضر نگارش بخش اعظمی از آن به پایان رسیده است. این سریال در دو فصل می گذرد. یک فصل مربوط به سال های ۵۷ تا ۶۴ و فصل دیگر مربوط به زمان حال.

تهیه کننده «ترانه مادری» تاکید کرد: سریال «پاهای بی قرار» با محوریت ملودرام بوده که ماجراهای دو خانواده را از زمان قبل انقلاب تا عصر حاضر به تصویر می کشد. این سریال مجموعه ای خانوادگی و اجتماعی است که در آن به مفاسد اقتصادی نیز پرداخته می شود.

محمدی درباره ی بازیگران این مجموعه نیز اعلام کرد: تا به حال بازیگرانی همچون پانته آ بهرام، مسعود رایگان و مهرانه مهین ترابی برای فصل اول سریال و حمید گودرزی و لیندا کیانی و افسانه ناصری برای فصل دوم مجموعه قرار داد بسته اند. با این حال در روزهای آینده بازیگران دیگری نیز به مجموعه اضافه خواهند شدو پروسه انتخاب بازیگر و عوامل ادامه دارد.سریال «پاهای بی قرار» به کارگردانی منوچهر هادی و نویسندگی بابک کایدان و محمد نژادیان برای پخش از شبکه پنج سیما تهیه و تولید می شود. منوچهر هادی پیش از این سریال خداحافظ بچه را برای شبکه سه سیما ساخته است و سریال «عاشقانه» آخرین کار وی درشبکه نمایش خانگی می باشد.

تاریخ نشر مطلب:
دوشنبه، -۱۰۹ فروردین -۶۲۱






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده