محمود جهان با آوای سنج و دمام، به منزل ابدی بدرقه شد

مراسم تشییع پیکر محمود جهان خواننده موسیقی جنوب صبح امروز با حضور علاقه مندان به موسیقی نواحی برگزار شد. به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا ، مراسم تشییع پیکر محمود جهان خواننده موسیقی جنوب، صبح امروز چهارشنبه 11مرداد 1396در تالار وحدت برگزار شد.

سیدمحمد میرزمانی آهنگساز و از مسئولان خانه موسیقی در سخنانی گفت: کسی که رهش را با عشق بیامیزد چنین بدرقه باشکوهی در انتظارش است. محمود جهان نیم قرن تلاش عاشقانه داشت و بیش از 30 آلبوم منتشر کرد. بُعد انسانی و معرفتی او بسیار پر رنگ بود. او عاشق امیرالمومنین(ع) و سربه مهر بود. با همین عشق سدهای پیش رویش را از میان برداشت. از طرف خودم و خانه موسیقی درگذشت محمود جهان را تسلیت می گویم.میرزمانی در پایان گفت: شنیدم هوشنگ ظریف هم بستری شده و برایش آرزوی سلامتی می کنم.

آکا صفوی خواننده موسیقی جنوب به نمایندگی از طرف گروه لیان درگذشت محمود جهان را تسلیت گفت و در پایان صحبت هایش به شروه خوانی پرداخت.امید جهان، علی اکبر صفی پور مدیرعامل بنیاد رودکی، محسن شریفیان، اصغر همت، محمد میرزمانی و غلامرضا صنعتگر از حاضران در این مراسم بودند.جای خالی مسئولان و هنرمندان عرصه موسیقی در این مراسم مشهود بود. به جز چند تن از هنرمندان و مسئولان که در این مراسم حاضر بودند، بسیاری از آنها به مراسم تشییع نیامدند.

تاریخ نشر مطلب:
دوشنبه، -۱۰۹ فروردین -۶۲۱






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده