ادامه ساخت سریال «مرد» در شمال کشور

جدیدترین سریال تلویزیونی فریدون حسن‌پور کارگردان سینما و تلویزیون با نام "مرد" همچنان در شمال کشور در حال ساخت است.سریال تلویزیونی "مرد" روایتی از زندگی یک معلم جوان است که به ناچار باید به مدت یک سال در دبیرستان دور افتاده کوهستانی روزگار بگذراند، دوستی او با پزشکی که در آن منطقه زندگی می کند داستان زندگی "مرد" را شکل می دهد.

حسن پور پیش از این با ساخت سریال‌های تلویزیونی چون "از یاد رفته" و "گذر از رنج ها" توانست با به تصویر کشیدن زیبای های ایران و ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی در کارهایش نظر مخاطبان رسانه ملی را به خوبی جلب کند، وی پس از ساخت هر کدام از سریال های خود با استقبال خوب مسئولان رسانه ملی مواجه شد.

مجموعه تلویزیونی "مرد" در قالب 35 قسمت برای شبکه دو سیما آماده می شود و بنا بر برنامه ریزی های معین شده ساخت این مجموعه تا پایان امسال ادامه خواهد داشت.

عوامل اصلی دست اندرکار این سریال تلویزیونی "مرد" عبارتند از:نویسنده و کارگردان : فریدون حسن پور/مدیر نامه ریزی و دستیار اول کارگردان: مهدی بوستان پرور/مدیر تصویر برداری : سیروس کفاش/مدیر صدابرداری: حسین نقوی/طراح گریم : علی بهرامی فر/مدیر تولید : علی خلیلی/تهیه کننده : سید مصطفی موسوی/عکاس : محمدرضا اصفهانی/تدوین : احسان جعفری/جلوه های ویژه ی بصری : فرشاد والایی/طراح بدلکاری : علیرضا فتحی/جلوه های ویژه ی میدانی : حمید رسولیان

تاریخ نشر مطلب:
یکشنبه، ۲۶ شهریور ۱۳۹۶






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده