«بچه محلِ» عمو پورنگ با کرونا آمد

اولین قسمت از سری جدید مجموعه تلویزیونی «بچه محل» با نقش‌آفرینی داریوش فرضیایی (عموپورنگ)، روی آنتن شبکه دو سیما رفت. در خلاصه ماجراهای این مجموعه آمده است: «سه ماه پس از شکست کرونا، اهالی محله آرام‌آرام به زندگی عادی خود برگشته‌اند اما تاثیرات کرونا هنوز در رفتار اجتماعی آنها نمایان است.»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «بچه محل» به تهیه‌کنندگی مسلم آقاجان‌زاده و کارگردانی احمد درویشعلی‌پور و نویسندگی محمد درویشعلی‌پور، قرار بود از ابتدای نوروز ۹۹ روی آنتن برود که به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعویق در تصویربرداری، پخش آن به این روزها موکول شد.

این مجموعه تلویزیونی هر روز ساعت ۱۸:۳۰ با اجرای داریوش فرضیایی (عمو پورنگ) روی آنتن شبکه دو خواهد رفت و چهره‌های مطرح سینما و تلویزیون و بازیگران شناخته شده کمدی در آن به ایفای نقش می‌پردازند و فضایی شاد و همچنین سالم را برای کودکانی که این روزها در خانه قرنطینه هستند، فراهم می‌کنند.«بچه محل» در قالب یک مجموعه نمایشی، ماجراهای آموزنده‌ای را برای کودکان در نظر گرفته است.

داریوش فرضیایی، کمند امیر سلیمانی، نعیمه نظام دوست، نادر سلیمانی، رامین ناصر نصیر، فرهاد بشارتی، آرش میراحمدی، امیر سهیلی، ابراهیم شفیعی، سوسن پرور، ایمان صفا و امیرمحمد متقیان، با هنرمندی سروش جمشیدی بازیگران این مجموعه هستند.

در خلاصه ماجراهای این مجموعه آمده است: «سه ماه پس از شکست کرونا اهالی محله آرام‌آرام به زندگی عادی خود برگشته‌اند اما تاثیرات کرونا هنوز در رفتار اجتماعی آنها نمایان است.»

داداش جان مرد اسباب بازی فروش که به تازگی به محله نقل مکان کرده، از حامیان سرسخت محیط زیست است. او به اتفاق عمو پورنگ تلاش دارد تا همه اهالی محله را تبدیل به حافظان محیط زیست کند. آنها در تلاش هستند تا پویش همیاران محیط زیست را به کمک بچه ها راه اندازی کنند.

برچسب ها:

تاریخ نشر مطلب:
دوشنبه، ۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۹






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده