جدیدترین خبرها از فصل سوم سریال «ستایش»

شایان فیلم: تا کنون دو فصل از سریال «ستایش» از تلویزیون پخش شده است. فصل اول از آذر89 تا آبان 90 طول کشید و استقبال مردم باعث شد بلافاصله فصل دومش هم ساخته شود که از دی92 تا مرداد 93 روی آنتن رفت و حالا با فاصله ای نسبتا زیادتر، قرار است فصل سوم این سریال برای پخش در پاییز 97 تولید شود.

به گزارش شایان فیلم، تاکنون بیست قسمت از سریال «ستایش3» توسط سعید مطلبی به نگارش درآمده و تا یکی دو ماه آینده نگارش تمامی30 قسمت به پایان خواهد رسید و بعد از آن گروه وارد مرحله پیش تولید خواهند شد. قصۀ فصل سوم در ادامه فصل دوم نوشته شده و در برگیرنده ماجراهای حشمت فردوس با ستایش و بچه هایش است.

بازیگران قبلی «ستایش» در این فصل نیز حضور دارند و البته بازیگران جدیدی هم بنا به قصه به سریال اضافه خواهند شد. علی رغم اینکه شنیده می شد ممکن است کارگردان این سریال تغییر کند، اما قرار بر این است تا «ستایش3» به کارگردانی سعید سلطانی و تهیه کنندگی آرمان زرین کوب برای شبکه سه سیما تولید شود.

گفتنی است نارضایتی مدیر اسبق صداوسیما از فصل دوم سریال باعث شد که «ستایش2» با حذف و اصلاح چند قسمت، زودتر از برنامه ریزی ها از آنتن خداحافظی کند و این فاصله ای هم که بین فصل دوم و سوم افتاده به خاطر توجه بیشتر به فیلمنامه بوده است که بعدا به مشکلی برخورد نکند.

تاریخ نشر مطلب:
شنبه، ۱۶ دی ۱۳۹۶






نظرات کاربران





معرفي فيلم هاي روي پرده