گزارش اختصاصی «شایان فیلم» از مراسم اکران خصوصی فیلم سینمایی«من یک ایرانی ام»

شایان فیلم: مراسم اکران خصوصی فیلم سینمایی «من یک ایرانی ام» با حضور عوامل فیلم، تنی چند از مسوولین، سفیر اوکراین در ایران و چهره های ورزشی و هنری، شب گذشته  در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.

ناصر ملک مطیعی، بابک جهانبخش، علی سرتیپی، محسن محسنی نسب، حسین ملاقاسمی، رسول خادم، حمید سوریان، عباس جدیدی، حسن یزدانی، محمد رضا طالقانی، کمیل قاسمی، مجید خدایی، محمد بنا، محمود صلاحی معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، امیررضا خادم معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان از جمله چهره های حاضر در این مراسم بودند. از دست اندرکاران فیلم نیز احمد نجفی (تهیه کننده)علیرضا حیدری(بازیگر) شهریار اسدی (فیلمبردار) آرش داودی(نویسنده) داریوش بابائیان (مدیر پخش) و...حضور داشتند.

به گزارش شایان فیلم، «من یک ایرانی ام» به کارگردانی محمدرضا آهنج و تهیه کنندگی احمد نجفی به عنوان گرانترین پروژه بخش خصوصی تاریخ سینمای ایران، آماده نمایش می باشد. علیرضا حیدری قهرمان کشتی کشور در اولین تجربه بازیگری خود در نقش یک قهرمان کشتی ظاهر شده که به دلیل برخوردهای بدی که با وی صورت گرفته مجبور به خداحافظی از دنیای ورزش و مهاجرت به خارج از کشور می شود .بخش زیادی از این فیلم نیز در کشور اوکراین فیلمبرداری شده است. /عکسها: مونا جاهدی

تاریخ نشر مطلب:
سه شنبه، ۰۹ آبان ۱۳۹۶






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده