«سمفونی نهم» به انتها نزدیک می شود

شایان فیلم: دهمین فیلم سینمایی محمد رضا هنرمند روزهای آخر فیلمبرداری را در کاشان پشت سر می گذارد. سازنده آثار پرمخاطبی همچون «مرد عوضی» و «مومیایی سه» بعد از 15 سال دوباره پشت دوربین یک اثر سینمایی قرار گرفته که فیلمنامه اش را با همکاری حامد افضلی نوشته است.

به گزارش شایان فیلم در «سمفونی نهم» که داستانی عجیب و البته جدید دارد بازیگرانی مانند حميد فرخ نژاد، ساره بيات، مهرداد صديقيان، هدي زين العابدين، مارين ون هولك و محمدرضا فروتن به ایفای نقش پرداخته اند. تهیه کننده این فیلم زینب تقوایی تهیه کننده جوان و سابقا پرکار تلویزیون است که با این فیلم، نخستین تهیه کنندگی خود را در عرصه سینما تجربه می کند.

مديريت فيلم برداري اين پروژه سينمايي به عهده هومن بهمنش است و مشكين مهرگان صحنه و لباس سمفوني نهم را مديريت مي كند. طراحي و مديريت گريم اين پروژه  با مجيد اسكندري است و مديريت توليد اين فيلم را مهدي بدرلو بر عهده دارد. صداي سمفوني نهم توسط مهدي ابراهيم زاده به گوش شما خواهد رسيد و محمدرضا موئيني رفيق ديرينه محمدرضا هنرمند فيلم را تدوين خواهد كرد. عكس هاي فيلم را احمدرضا شجاعي ثبت مي كند و آيدا مصباحي با مديريت رسانه و تبليغاتِ سمفوني نهم همراه اين فيلم است.

تاریخ نشر مطلب:
چهارشنبه، ۰۴ بهمن ۱۳۹۶






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده