اساس کار انیمشین، خیالپردازی است

تهیه کننده و کارگردان فیلم 'راز پروانه ها' گفت: اساس کار انیمیشن، خیالپردازی و پرداختن به ماجراهایی است که در فیلم های رئال(واقعی) وجود ندارد.

به گزارش ایرنا، علی تنهایی امروز در نشست رسانه ای این فیلم در حاشیه برگزاری سی امین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان در اصفهان افزود: صحبت کردن حیوانات در انیمیشن برای کودکان جذاب است درغیر این صورت فضاهای شهری همیشه در کارهای رئال دیده می شود و این هم چیز تازه ای نیست.

این کارگردان انیمیشن در باره فیلم های جشنواره اصفهان گفت: کوشش کردیم تا انیمیشن های حاضر در جشنواره فیلم کودک و نوجوان را ببینیم که یکی از آنها چندان به حوزه کودک و نوجوان مربوط نبود.تنهایی با مقایسه وضعیت انیمیشن ایران با جهان افزود: با توجه به شرایط تولید انیمیشن در ایران و مقایسه آن با کمپانی های بزرگ، چه بسا ما از بسیاری از کشورها جلو هستیم و حتی با حمایت بیشتر دستگاه های ذیربط می توانیم با کمپانی های بزرگ دنیا نیز رقابت کنیم.

وی با اشاره به حضور 22 انیماتور در فیلم خود گفت: این فیلم انیمیشن با 720 میلیون تومان هزینه تولید شد .

نویسنده فیلم 'راز پروانه ها' گفت: شش ماه طول کشید تا طرح اولیه را بنویسم و در ادامه با علی تنهایی در باره آن مشورت کردیم و کار روتوش شد.مهدی صالحی اقدم افزود: شخصیت کودکان در دنیای امروز پیچیده تر شده است، ما کودک را در این کار سینمایی ساده در نظر نگرفتیم و می خواستیم از همان ابتدا داستان با یک اتفاق شروع و بیننده درگیر داستان شود.

تاریخ نشر مطلب:
دوشنبه، -۱۰۹ فروردین -۶۲۱






نظرات کاربران



معرفي فيلم هاي روي پرده